Ο Παντελής Θαλασσινός τραγουδά για το "ΚΕΘΕΑ Παρέμβαση"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 339 ΦΟΡΕΣ
Ο Σύλλογος Οικογένειας του Θεραπευτικού Προγράμματος του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων "ΚΕΘΕΑ Παρέμβαση", όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, διοργανώνει στις 23 Ιουνίου 2011, στις 9 το βράδυ, την ετήσια συναυλία του στο θέατρο Λυκαβηττού με τον Παντελ
Ο Σύλλογος Οικογένειας του Θεραπευτικού Προγράμματος του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων "ΚΕΘΕΑ Παρέμβαση", όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, διοργανώνει στις 23 Ιουνίου 2011, στις 9 το βράδυ, την ετήσια συναυλία του στο θέατρο Λυκαβηττού με τον Παντελή Θαλασσινό.Ο Θαλασσινός είναι ένας καλλιτέχνης με αξιοσημείωτη πορεία στην ελληνική μουσική και ξεχωρίζει για το ήθος του, κάτι που αποδεικνύει έμπρακτα στις 23 Ιουνίου. Μαζί με τον Θαλασσινό, στην εκδήλωση που διοργανώνεται με την οικονομική υποστήριξη της περιφέρειας Αττικής, συμμετέχουν φιλικά οι Μάρθα Μαυροειδή, Βασίλης Σκουλάς, Γεράσιμος Ανδρεάτος, Αναστασία Μουτσάτσου, Γιώτα Νέγκα και Σταμάτης Χατζηευσταθίου.
Ο Σύλλογος είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και σκοπό έχει τη στήριξη του έργου του θεραπευτικού προγράμματος "ΚΕΘΕΑ Παρέμβαση", το οποίο δημιουργήθηκε το 1989 και για 23 συνεχή χρόνια προσφέρει δωρεάν τις υπηρεσίες του σε χρήστες εξαρτησιογόνων ουσιών και τις οικογένειές τους.
Ώρα έναρξης : 21:00
Τιμή Εισιτηρίου: 20 ΕΥΡΩ
Προπώληση Εισιτηρίων :
Metropolis
Ταμεία του Φεστιβάλ Αθηνών (Πανεπιστημίου 39)
Γραφεία Συλλόγου Οικογένειας ΚΕΘΕΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News