Επιστρέφει στην ΔΕΥΑΡ ο πρώην γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Μαν. Διακομανώλης! Την απόφαση αυτή, κατά πλειοψηφία πήρε κατά την χθεσινή συνεδρίαση του, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.
Πράγματι, ύστερα από σχετική εισήγηση του δημάρχου κ. Στ. Κουσουρνά, υπό την προεδρία του οποίου συνεδρίασε το δ.σ. της δημοτικής επιχείρησης, αποφασίστηκε να μην ασκηθεί έφεση στην πρωτόδικη απόφαση με την οποία δικαιώνεται ο κ. Διακομανώλης (σ.σ. ο οποίος είχε απολυθεί επί δημαρχίας του κ. Χατζηευθυμίου).
Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στην συνεδρίαση, οι μικτές αποδοχές του κ. Διακομανώλη ανέρχονται σε 6.000 περίπου ευρώ τον μήνα!
Αξιοσημείωτο είναι ότι μειοψήφισαν στην απόφαση οι εκπρόσωποι της μειοψηφίας Σ. Στάγκας και Δ. Τσοπανάκης ενώ λευκό ψήφισε το μέλος του δ.σ. κ. Γ. Καλαποδάκης και παρών ο κ. Λ. Καρανικόλας. Ο κ. Διακομανώλης επιστρέφει στην ΔΕΥΑΡ ως γενικός διευθυντής διοικητικού, ύστερα από τον συμβιβασμό που έγινε, ενώ σε επόμενη συνεδρίαση, αφού προχωρήσει το θέμα του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας θα συζητηθεί το θέμα του γενικού διευθυντή.