Παναγόπουλος: Το κράτος κλείνει το μάτι στους επιχειρηματίες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 244 ΦΟΡΕΣ
Ευρεία σύσκεψη της ΓΣΕΕ με τις ομοσπονδίες μέλη της στις ΔΕΚΟ στους Οργανισμούς και φορείς που σχεδιάζονται εφεδρείες, πραγματοποιείται αυτή την ώρα στα γραφεία της Συνομοσπονδίας.
Ευρεία σύσκεψη της ΓΣΕΕ με τις ομοσπονδίες μέλη της στις ΔΕΚΟ στους Οργανισμούς και φορείς που σχεδιάζονται εφεδρείες, πραγματοποιείται αυτή την ώρα στα γραφεία της Συνομοσπονδίας.Σε δηλώσεις του λίγο πριν από την έναρξη της σύσκεψης, ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος τόνισε ότι "κυβέρνηση και τρόικα με μέτρα άνισα, άδικα και βεβαίως αναποτελεσματικά, σπρώχνουν την οικονομία σε όλο και μεγαλύτερη ύφεση και πρόσθεσε ότι "τα μέτρα αυτά αφαιρούν από τους εργαζόμενους το δικαίωμα στην εργασία".
"Λένε κάποιοι: "μα υπάρχουν απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα γιατί να μην γίνουν με τις εφεδρείες απολύσεις και στο δημόσιο; Τους απαντάμε: Αν το κράτος κάνει απολύσεις κλείνει το μάτι στους επιχειρηματίες να κάνουν ακόμα περισσότερες απολύσεις!" συνέχισε ο κ. Παναγόπουλος και κατέληξε συνέχισε λέγοντας ότι "δεν έχουμε άλλο δρόμο παρά να συνεχίσουμε τους αγώνες μας".
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΕΥΔΑΠ, Βαγγέλης Δημούδης, ζήτησε από την Κυβέρνηση και την τρόικα να "λάβουν υπ' όψη τους το Σύνταγμα και τις ανάγκες του λαού".

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News