Ανοικτό το οδικό δίκτυο για Καρπενήσι

Ανοικτό το οδικό δίκτυο για Καρπενήσι

Ανοικτό το οδικό δίκτυο για Καρπενήσι

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 331 ΦΟΡΕΣ

Το οδικό δίκτυο από Λαμία για Καρπενήσι και από Αγρίνιο για Καρπενήσι είναι ανοιχτό, όπως ενημερώνει ο δήμος Καρπενησίου.

Το οδικό δίκτυο από Λαμία για Καρπενήσι και από Αγρίνιο για Καρπενήσι είναι ανοιχτό, όπως ενημερώνει ο δήμος Καρπενησίου.

Η κίνηση των οχημάτων είναι ομαλή, ωστόσο οι οδηγοί πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με αντιολισθητικές αλυσίδες.

Διαβάστε ακόμη

«Καλάθι» ΔΕΘ: Οι παρεμβάσεις που εξετάζει η κυβέρνηση και οι ομάδες που μπαίνουν στο επίκεντρο

Ενισχύεται το ΕΚΑΒ με δύο ελικόπτερα για να "χτυπηθούν" οι ελλείψεις στα νησιά

ΜΙΔΑ: Το ψηφιακό «μάτι» της ΑΑΔΕ στα ακίνητα με πρόστιμα έως 1.000 ευρώ

Τα στατιστικά από τις βαθμολογίες των Πανελλαδικών: Οι «αδύναμοι κρίκοι», τα αγκάθια και οι εκπλήξεις ανά πεδίο

Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου, ποιες περιοχές αφορά - Τα μέτρα για τους ψαράδες

Τ. Θεοδωρικάκος: Προς απόσυρση το πλαφόν στα καύσιμα, περιμένω μείωση τιμών στα τρόφιμα - Κομπλεξική η αντίδραση της αντιπολίτευσης στο posokanei

Όλα ανοιχτά από τον Τραμπ για τα F-35 στην Τουρκία, «πιθανόν να κάνω κάτι που θα τους χαροποιήσει» είπε λίγο πριν τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας από το ΥΠΕΝ σε εννέα νησιωτικούς δήμους