Ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου θα πραγματοποιήσει την Παρασκευή, 20/01/2012 και ώρα 20.00 στο ξενοδοχείο PLAZA, την κοπή της βασιλόπιτας του. Προσκεκλημένοι θα είναι οι τοπικές αρχές, τουριστικοί φορείς, δημοσιογράφοι και φυσικά τα μέλη του Συλλόγου.
Κατά την εκδήλωση, ο πρόεδρος και το δ.σ. θα κάνουν έναν απολογισμό της τουριστικής χρονιάς που πέρασε και τις προοπτικές της σεζόν του 2012.
Θα αναφερθούν επίσης σε ανοικτά ζητήματα που απασχολούν την Ρόδο, όπως την πιθανότητα κατάργησης των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ, τις χρονίζουσες ελλείψεις στις βασικές υποδομές του νησιού αλλά και το πρόβλημα λειτουργίας των τουριστικών σχολών.
Το δ.σ. παράλληλα θα τιμήσει τους κκ. Νικόλαο Σκουμιό και Κωνσταντίνο Καρασούλη, για την πολύχρονη προσφορά τους στις Τουριστικές Σχολές, στον τουρισμό της Ρόδου και στον σύλλογο μας.