Διυπουργική σύσκεψη για την ανάπτυξη

Διυπουργική σύσκεψη για την ανάπτυξη

Διυπουργική σύσκεψη για την ανάπτυξη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 249 ΦΟΡΕΣ

Ευρεία διυπουργική σύσκεψη, με αντικείμενο την ενίσχυση της ρευστότητας στην αγορά και την αναζήτηση τρόπων για την έξοδο από την ύφεση, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, υπό την προεδρία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζ

Ευρεία διυπουργική σύσκεψη, με αντικείμενο την ενίσχυση της ρευστότητας στην αγορά και την αναζήτηση τρόπων για την έξοδο από την ύφεση, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, υπό την προεδρία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζέλου.

Στη σύσκεψη μετείχαν οι υπουργοί Ανάπτυξης Μιχάλης Χρυσοχοίδης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Μεταφορών Μάκης Βορίδης, ο υφυπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Δόλλης, καθώς και εκπρόσωποι άλλων υπουργείων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο επίκεντρο βρέθηκαν το θέμα της απορρόφησης των πόρων του ΕΣΠΑ, καθώς και η ολοκλήρωση προγραμμάτων και έργων που χρηματοδοτούνται από κοινοτικά κονδύλια.

Διαβάστε ακόμη

Έρχονται αυτόματα πρόστιμα για όσους καθυστερούν τις δηλώσεις: Θα βεβαιώνονται σε πραγματικό χρόνο στους φορολογούμενους

Έλεγχοι σε 90 χώρες για καταθέσεις, POS, ακίνητα, social media και περιουσιακά στοιχεία από την ΑΑΔΕ για την ελληνική φοροδιαφυγή

Αύξηση 40 ευρώ στους μισθούς δημοσίου και ΟΤΑ από 1η Απριλίου – Αναδρομικά και νέοι μισθοί ανά κατηγορία

Νέο Fuel Pass 2026: Ξεκινούν οι αιτήσεις από 6 Απριλίου

Ανατροπές στις χρεώσεις τραπεζών και καταναλωτικών δανείων με το νέο νομοσχέδιο

Στο «τραπέζι» τα ενεργειακά μέτρα από το εκρηκτικό κοκτέιλ της κρίσης

Επιδόματα: Ποια θα πληρωθούν αυτή την εβδομάδα

Έρχεται Δ.Ε.Ο.Σ. στη θέση του ΣΔΟΕ με 30.000 ελέγχους στην αγορά με 450 ένοπλους, drones, ΑΙ και σκάφη