Αυστραλία: Η ελληνική κρίση πλήττει συνταξιοδοτικά ταμεία και το δολάριο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 166 ΦΟΡΕΣ
Η κρίση στην Ελλάδα έπληξε και τα συνταξιοδοτικά ταμεία της Αυστραλίας. Σύμφωνα με τον οικονομικό οργανισμό Chant West, ήδη οι επενδυτικές απώλειες των ταμείων ανήλθαν σε 3% τον Μάιο και πιθανότατα θα τερματίσουν με παθητικό 0,5% τον Ιούνιο, τέλος του οικ
Η κρίση στην Ελλάδα έπληξε και τα συνταξιοδοτικά ταμεία της Αυστραλίας. Σύμφωνα με τον οικονομικό οργανισμό Chant West, ήδη οι επενδυτικές απώλειες των ταμείων ανήλθαν σε 3% τον Μάιο και πιθανότατα θα τερματίσουν με παθητικό 0,5% τον Ιούνιο, τέλος του οικονομικού έτους.«Αν μάλιστα η Ελλάδα εξέλθει από το Ευρώ και πτωχεύσει οι απώλειες ίσως να είναι μεγαλύτερες απ' αυτές που προκάλεσε η παγκόσμια οικονομική κρίση» λέει ο διευθυντής της Chant West, Μάνο Μονχακούμερ.
Την ίδια στιγμή στην ελληνική κρίση αποδίδεται και η μείωση της αξίας του δολαρίου Αυστραλίας που έχει πέσει κάτω στα 98,2 σεντς έναντι του αμερικανικού νομίσματος.
«Αν η Ελλάδα εξέλθει του ευρώ, το αυστραλιανό δολάριο θα πέσει κάτω από τα 90 σεντς έναντι του αμερικανικού» προβλέπει η τράπεζα Commonwealth Bank.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News