Η Ουάσινγκτον κρίνει "ανεπαρκή" την ανατίμηση του γιουάν έναντι του δολαρίου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 200 ΦΟΡΕΣ
Η αμερικανική κυβέρνηση ανέφερε ότι κρίνει πάντα "ανεπαρκείς" τις προσπάθειες που καταβάλει η Κίνα στο θέμα της ισοτιμίας δολαρίου-γιουάν.
Η αμερικανική κυβέρνηση ανέφερε ότι κρίνει πάντα "ανεπαρκείς" τις προσπάθειες που καταβάλει η Κίνα στο θέμα της ισοτιμίας δολαρίου-γιουάν.
Παρά τις προϋποθέσεις ανατίμησης του κινεζικού νομίσματος, οι οποίες δημιουργήθηκαν από την κυβέρνηση στο Πεκίνο προσφάτως, "το γιουάν παραμένει σημαντικά υποτιμημένο" γράφει στην έκθεσή του το υπουργείο των Οικονομικών στην Ουάσινγκτον, με θέμα "τις διμερείς σχέσεις με τους κυριότερους εμπορικούς εταίρους των Ηνωμένων Πολιτειών".
Στην προηγούμενη αντίστοιχη έκθεση, η οποία δημοσιοποιήθηκε στην εκπνοή του 2011, η Ουάσινγκτον είχε ρητά ζητήσει από το Τόκιο, και από το Πεκίνο, "να σταματήσουν να φροντίζουν για τη συναλλαγματική εξασθένηση του νομίσματός τους".
Η τωρινή έκθεση αποδέχεται ότι το Τόκιο, "μετά τις μονομερείς παρεμβάσεις που έκανε προς την κατεύθυνση αυτήν πέρυσι το δίμηνο Οκτώβριος-Νοέμβριος, έκτοτε απέχει από αυτές".
"Πρέπει η ισοτιμία του νομίσματός μας απέναντι σε εκείνα κάποιων εμπορικών εταίρων μας, ιδιαιτέρως της Κίνας, άμεσα να καταστεί πολύ περισσότερο ευέλικτη", υπογραμμίζεται περαιτέρω στην τωρινή έκθεση. "Είναι χρήσιμο το ρένμινμπι (σ.σ.:άλλη ονομασία του γιουάν) να συνεχίσει να ανατιμάται έναντι του δολαρίου", επισημαίνεται τέλος στην έκθεση.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News