Θεοδωρίδης: "Λυπηρό για το ελληνικό ποδόσφαιρο"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 216 ΦΟΡΕΣ
Λάβρος κατά της ΕΠΟ εμφανίστηκε ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, Σάββας Θεοδωρίδης, σε δηλώσεις του για την αδειοδότηση του Παναθηναϊκού και την μη αδειοδότηση των υπόλοιπων ομάδων.
Λάβρος κατά της ΕΠΟ εμφανίστηκε ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, Σάββας Θεοδωρίδης, σε δηλώσεις του για την αδειοδότηση του Παναθηναϊκού και την μη αδειοδότηση των υπόλοιπων ομάδων.Η δήλωση Θεοδωρίδη
"Είναι λυπηρό για το ελληνικό ποδόσφαιρο να γίνονται τέτοιες διακρίσεις πάντα υπέρ μιας ομάδας. Οι επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον ΠΑΟ ας βάλουν επιτέλους το χέρι στην τσέπη και ας μην προσπαθούν να γλιτώσουν με φακέλους φαντάσματα και με νομικά τερτίπια. Δεν μπορεί σε αυτή τη χώρα να την πληρώνει πάντα ο νοικοκύρης.
Εμείς δηλαδή γιατί παρουσιάσαμε υποδειγματικό φάκελο στην ΕΠΟ; Γιατί να ξεκινάμε από την ίδια ευθεία με αυτούς που καταστρατήγησαν τους κανονισμούς; Οι κύριοι της ΕΠΟ απέτυχαν παταγωδώς και κακώς είναι σήμερα στις θέσεις.
Απορρώ με τους παράγοντες των άλλων ομάδων που βλέπουν αυτό το ΣΚΑΝΔΑΛΟ να εξελίσσεται και διατηρούν την ηρεμία τους. Εμείς θέλουμε όλες οι ομάδες να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο από τις αρχές. Και αφού αδειοδοτήθηκε ο ΠΑΟ, για ποιο λόγο να μην πάρουν άδεια και οι υπόλοιπες ομάδες".

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News