Τι θα γίνει με την ρεματιά Ψίνθου;

Τι θα γίνει με την ρεματιά Ψίνθου;

Τι θα γίνει με την ρεματιά Ψίνθου;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 373 ΦΟΡΕΣ

Έντονη διαμαρτυρία για το γεγονός ότι παραπέμφθηκε στις καλλένδες, με ευθύνη του δήμου Ρόδου, η αποκατάσταση της ρεματιάς της Ψίνθου, εκφράζει με επιστολή του ο κ. Θαρρενός Τσούλλος, μέλος του τοπικού συμβουλίου. Ο κ. Τσούλος θέτει το ζήτημα σε αντιδιαστολή με την κοιλάδα της Νύμφης στη Σάλακο και ειδικότερα αναφέρει στην επιστολή του τα εξής: “ Κύριε Διευθυντά, παρακολουθώ τις τελευταίες κυρίως μέρες στον τοπικό τύπο τις αυτοψίες των κυρίων περιφερειάρχη και δημάρχου σε έργα υπό εξέλιξη αλλά και σε περιοχές στις οποίες όπως γράφετε έχουν δρομολογηθεί διαδικασίες, όπως για παράδειγμα για την κοιλάδα της Νύμφης στη Σάλακο. Σας θυμίζω πως στην ένταξη έργων τον προηγούμενο χρόνο, όταν ο δήμος ένταξε την ρεματιά Φασούλι στα πλάνα του, υπήρξε έντονη αντίδραση από πλευράς Σαλάκου προς το δήμαρχο, άμεσα και δια μέσω του τύπου. Αναφέρω στο σημείο αυτό πως η μελέτη της Ψίνθου ήταν έτοιμη εδώ και χρόνια και το έργο εθεωρείτο ώριμο. Απόρια ήταν στις αρχές του Ιουνίου να απενταχθεί το έργο λόγω αδιαφορίας του δήμου και ορισμένων υπαλλήλων (καθυστέρησε υποτίθεται να έρθει η αλληλογραφία από την Σύρο με αποτέλεσμα να απενταχθεί το έργο). Ένα έργο για το οποίο δαπανήθηκαν πάμπολλες εργατοώρες από επιστήμονες, μελετητές και πολιτικά πρόσωπα και που θα έδινε μια διαφορετική νότα στην Ψίνθο στην οποία τα τελευταία-τουλάχιστον-χρόνια η πολιτεία μόνο κακό κάνει. Και αυτό γιατί το μοναδικό της χάρισμα,οι πηγές στέρεψαν από την ανεξέλεγκτη άντληση των είκοσι και πλέον γεωτρήσεων, οι οποίες αντλούν 24 ώρες /24ωρο 40.000 λίτρα νερού ανά ώρα.Φανταστείτε τον όγκο της καταστροφής! Τι θα έκαναν, λοιπόν, με την ένταξη του έργου στο πρόγραμμα; Θα μας "έριχναν στάχτη" στα μάτια και θα επιδίωκαν να ωραιοποιήσουν την κατάσταση και μάλιστα χωρίς δικά τους χρήματα, αφού το έργο ήταν ήδη ενταγμένο σε επιδοτούμενα προγράμματα. Καλώς ή κακώς ο πρώην δήμος Καλλιθέας δεν υλοποίησε το παραπάνω έργο είτε γιατί κάποιοι "σφύριζαν" αδιάφορα είτε γιατί ενδεχομένως να οδηγούσαν αλλού τις χρηματοδοτήσεις για δικά τους οφέλη. Αυτοί πλέον δεν υπάρχουν. Καλούμε, λοιπόν σήμερα τους κυρίους δήμαρχο και περιφερειάρχη, οι οποίοι πέρασαν-σύμφωνα με κάποια δημοσιεύματα- από Σάλακο μεριά, να ασχοληθούν πρώτα με την ένταξη της ρεματιάς της Ψίνθου διορθώνοντας έτσι το πρόβλημα που δημιούργησαν οι υπαλλήλοι τους κατά αυτούς (ελπίζω χωρίς δόλο), γιατί ο κόσμος της Ψίνθου είναι φιλήσυχος και ευγενικός όμως ξέρει και να διεκδικεί και να ψηφίζει και να τιμωρεί και ο νοών νοείτω! Τέλος εμείς δεν έχουμε καμιά αντίρρηση να ολοκληρωθεί και το έργο της όμορφης Νύμφης Σαλάκου, όχι όμως εις βάρος της εξίσου όμορφης Ψίνθου. Υ.Γ: Οι της Ψίνθου προσκείμενοι-εκλεγμένοι με τον κ. Δήμαρχο είναι καιρός να "ξυπνήσουν" και να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Είναι ντροπή να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Αν νομίζουν πως ο ρόλος τους σταματά στην κατάθεση στεφάνων στις εθνικές εορτές πλανώνται πλάνην οικτράν! Αλήθεια δεν βλέπουν τι ΔΕΝ γίνεται στο χωριό τους; Για τα στελέχη του δήμου στη δημοτική κοινότητα Καλλιθέας ούτε λόγος να γίνεται, εφόσον νομίζουν ότι οι υποχρεώσεις και οι ευθύνες τους σταματούν στις Καλυθιές».

Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου