Σε ήπιους τόνους επέλεξε να απαντήσει ο Τάσος Ψυλλάκης στους Κάλλιστο Διακογεωργίου και Θεοδόση Στεφανάκη, που του χρέωσαν πως δεν σεβάστηκε την απόφαση του Δ.Σ. για τροποποιήσεις στην προκήρυξη:
«Τα όσα έχω να δηλώσω δεν έχουν να κάνουν με την ιδιωτική και την επαγγελματική ζωή των κυρίων Διακογεωργίου και Στεφανάκη, οι οποίοι είναι αξιοπρεπέστατοι πολίτες και γνωστοί στην κοινωνία, αλλά με την οπτική με την οποία βλέπουν τα πράγματα ως παράγοντες.
Στις δηλώσεις τους αναφέρουν πως καταργήθηκε το διοικητικό συμβούλιο, όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Τους καλώ να ξαναδιαβάσουν προσεκτικά την προκήρυξη, αλλά και το καταστατικό της Ένωσης.
Καταρχήν, στον άρθρο 1 της προκήρυξης αναφέρεται ρητά «η ΕΠΣΔ, αφού έλαβε υπόψη το καταστατικό της, τις διατάξεις του ΚΑΠ ερασιτεχνικών πρωταθλημάτων όπως ισχύει, τον Πειθαρχικό Κώδικα, τις διατάξεις των Κανονισμών της ΕΠΟ κτλ.».
Το άρθρο 42 του καταστατικού, το οποίο αναφέρεται στην σύνθεση και στα καθήκοντα των μονίμων επιτροπών, αρχίζει με την Επιτροπή Πρωταθλήματος και Κυπέλλου και αναφέρει τα εξής:
Α. Η Επιτροπή Πρωταθλήματος είναι αρμόδια για την διοργάνωση και διεξαγωγή των πρωταθλημάτων των προβλεπομένων από τον ΚΑΠ.
Β. Καταρτίζει εγκαίρως τις προκηρύξεις Πρωταθλημάτων και Κυπέλλου σύμφωνα με τον ΚΑΠ και θέτει αυτές προς έγκριση στο Δ.Σ. και στη συνέχεια τις υποβάλλει στην ΕΠΟ προς έλεγχο.
Γ. Καταρτίζει μετά από κλήρωση τα προγράμματα των αγώνων Πρωταθλημάτων και Κυπέλλου.
Δ. Αποφαίνεται σε κάθε θέμα που αφορά την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.
Ε. Παρακολουθεί και τηρεί τη βαθμολογία που επιτυγχάνουν οι ομάδες.
Η επιτροπή είναι τριμελής και προεδρεύεται από μέλος του Δ.Σ. της ΕΠΣΔ, οι δε αποφάσεις της υπόκεινται σε επικύρωση από το Δ.Σ. αυτής».
Υπογραμμίζω την τελευταία παράγραφο. Η επιτροπή παίρνει αποφάσεις και δεν εισηγείται. Οι αποφάσεις επικυρώνονται από το Δ.Σ. Αν το Δ.Σ. δεν το πράξει, η επιτροπή είτε συμβιβάζεται, είτε τα μέλη της παραιτούνται.
Πάμε τώρα στην προκήρυξη και καταρχήν στο άρθρο 5, που αναφέρει πως «σε εξαιρετικές περιπτώσεις, επιτρέπεται η αναβολή του αγώνα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή λόγω ανωτέρας βίας, μετά από απόφαση της διοργανώτριας αρχής». Η αρχική διατύπωση ήταν από την Επιτροπή Πρωταθλήματος και το αλλάξαμε.
Το άρθρο 9 αναφέρει «ο αγώνας που αναβάλλεται ή διακόπτεται εξ αιτίας καιρικών συνθηκών διεξάγεται ή συνεχίζεται την επόμενη μέρα, στο ίδιο γήπεδο και σε ώρα που ορίζει η διοργανώτρια. Η αρχική διατύπωση ήταν «η Επιτροπή Πρωταθλήματος» και άλλαξε.
Μόνο στο άρθρο 8 αναφέρεται πως η Επιτροπή Πρωταθλήματος δύναται να αλλάζει την ημέρα διεξαγωγής του αγώνα και να ορίζει καθημερινή εφόσον υπάρχει πρόβλημα με τον αριθμό των διαιτητών. Κι αυτό είναι το λογικό, αφού οι αγώνες ορίζονται ανάλογα με τον αριθμό των διαθέσιμων διαιτητών.
Ας διαβάσουν ξανά την προκήρυξη και αν βρουν κάποιο ψεγάδι, είμαι διατεθειμένος να το συζητήσω. Δεν επιζητώ υπερεξουσίες, ούτε έχω άλλες βλέψεις. Απλά στηρίχθηκα στις διατάξεις των κανονισμών. Δεν υπάρχει λόγος να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση. Θεωρώ πως η αντιπολίτευση μπορεί να λειτουργήσει πολύ πιο δημιουργικά, να εστιάσει στα τόσα πρωταθλήματα υποδομών που διοργανώνονται φέτος για πρώτη φορά και να βοηθήσει.»