Υπό συζήτηση οι αμοιβές

Υπό συζήτηση οι αμοιβές

Υπό συζήτηση οι αμοιβές

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 301 ΦΟΡΕΣ

Χάσμα διαπιστώνεται στο ποσοστό μείωσης των αποζημιώσεων που σκέφτεται ο ΕΣΑΚΕ και οι διαιτητές.

Οι αμοιβές των διαιτητών δεν ήταν μείζον θέμα μόνο για το τοπικό μπάσκετ (στο οποίο βρέθηκε λύση έστω και με δυσκολίες) αλλά και σε επίπεδο Α1 αφού οι ομάδες θέλουν μείωση στα χρήματα που δίνουν κάθε αγωνιστική (κι είναι πολλά) για διαιτητές, γραμματείες. Στη συνεδρίαση του ΕΣΑΚΕ τέθηκε στο τραπέζι το εν λόγω ζήτημα και το συμπέρασμα ήταν πως η μείωση θα πρέπει να είναι της τάξεως του 30% προκειμένου να μπορούν να ανταπεξέλθουν στα έξοδα διεξαγωγής των αγώνων. Το γεγονός ότι ένα τόσο σημαντικό θέμα συζητήθηκε παραμονή της έναρξης του πρωταθλήματος δεν είναι της παρούσης να σχολιαστεί. ʼλλωστε, οι περικοπές στα λεφτά των «γκρι» είναι κάτι που απασχολεί από πέρσι τις ΚΑΕ αλλά ουσιαστική λύση δεν δόθηκε ποτέ. Οι διαιτητές γνωρίζουν, φυσικά, τις προθέσεις των ομάδων και σε πρώτη φάση είναι διατεθειμένοι να υποστούν μειώσεις στις αμοιβές τους αλλά το ποσοστό του 30% ήχησε στα αυτιά τους κάπως …περίεργα. Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν στα Σεμινάρια αλλά και στις συνεδριάσεις της ΟΔΚΕ, μείωση γύρω στο 15% είναι εφικτή. Θεωρείται βέβαιο ότι οι δύο πλευρές θα τα βρουν κάπου στη μέση αλλά το θέμα είναι ποιο ποσοστό θα υποστεί τη μεγαλύτερη … αλλαγή.

Διαβάστε ακόμη

Κάτω από τα δοκάρια των Πανθήρων ο Ηλίας Τσαβαρής

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου