Πρώτο εμπόδιο η Λήμνος

Πρώτο εμπόδιο η Λήμνος

Πρώτο εμπόδιο η Λήμνος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 221 ΦΟΡΕΣ

Αγώνα για το κύπελλο Ελλάδος δίνει το ερχόμενο Σάββατο η ομάδα ανδρών της Τελχνινίδας. Τουρνουά γυναικών την Κυριακή στην Ιαλυσό

Τον πρώτο της αγώνα για το κύπελλο Ελλάδος βόλεϊ ανδρών, δίνει το ερχόμενο Σάββατο η ομάδα της Τελχινίδας. Στις 7μ.μ. στο κλειστό του Βενετοκλείου θα υποδεχθεί την αντίστοιχη ομάδα της Λήμνου Sport Club. Στο μεταξύ την επόμενη ημέρα. Κυριακή από τις 2μ.μ ως τις 7μ.μ. η Επιτροπή πρωταθλήματος της Τ.Ε Ε.Ο.ΠΕ Δωδεκανήσου διοργανώνει τουρνουά γυναικών, για τις ομάδες που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο οικείο πρωτάθλημα για τη νέα αγωνιστική σεζόν. Θα είναι ένα τουρνουά στο πλαίσιο της προετοιμασίας των ομάδων και θα πραγματοποιηθεί στο κλειστό της Ιαλυσού. Αναλυτικά η δράση του σαββατοκύριακου: Σάββατο 10 Νοεμβρίου Γήπεδο Ώρα Ομάδες Βενετόκλειο 19:00 ΡΣΦΠ Τελχινίς - Λήμνος Sport Club Κυριακή 11 Νοεμβρίου Γήπεδο Ώρα Ιαλυσού 14:00 - 19:00 Τουρνουά Γυναικών

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection