Υπάρχει θέμα με το «Έλαφος» και το «Ελαφίνα» στον Προφήτη Ηλία;
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 711 ΦΟΡΕΣ
Αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης μεταξύ Κουσουρνά-Χατζημάρκου
«Στον αέρα» κινδυνεύει να βρεθεί και η εκμετάλλευση των ξενοδοχείων «Έλαφος» και «Ελαφίνα» στον Προφήτη Ηλία, λόγω εκπεφρασμένης αδυναμίας του επιχειρηματία να ανταποκριθεί στα έργα που απαιτούνται αλλά και του Δήμου να τον βοηθήσει, με τον Δήμαρχο Ρόδου κ. Στάθη Κουσουρνά να αναζητά συναίνεση γι αυτό, όπως και για άλλα σοβαρά θέματα που απασχολούν το Δήμο, στο πρόσωπο του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ. Γιώργου Χατζημάρκου, με τον οποίο και συναντήθηκε το περασμένο Σάββατο μετά από δική του πρωτοβουλία.
Φαίνεται ότι οι συναντήσεις των δύο ανδρών εκτός αιθούσης του δ.σ. και σε πιο «χαλαρή» ατμόσφαιρα αποδεικνύονται πιο εποικοδομητικές αφού από τα λεγόμενα του Δημάρχου χθες, φάνηκε ότι η συνάντηση πήγε καλά.
«Ήταν μία δίωρη συνάντηση εργασίας διότι τα προβλήματα του Δήμου είναι πάρα πολλά και έπρεπε να συζητήσουμε για να μπορούμε σε κάποια θέματα να έχουμε ανταλλαγή απόψεων και, ει δυνατόν, κοινές προτάσεις», σχολίασε χθες ο κ. Κουσουρνάς.
Από αυτά που είπε για το αντικείμενο τις συζήτησης, βγαίνει το συμπέρασμα ότι μεγάλο μέρος της αφορούσε τις εκκρεμείς επενδύσεις που υπάρχουν στη Ρόδο και είναι δημοσίου ενδιαφέροντος.
Μάλιστα, στα πλαίσια της ενημέρωσης που έκανε στον επικεφαλής της μείζονος και για τις συζητήσεις που είχε στην Αθήνα, όπως και για άλλες επενδύσεις, συζήτησαν και για το «Έλαφος και Ελαφίνα». Όπως είπε ο Δήμαρχος, και αυτό είναι μία επένδυση αφού το ακίνητο είναι του Δήμου και, μάλιστα, έκανε γνωστό ότι υπάρχουν προβλήματα τα οποία πρέπει να ξεμπλοκάρουν».
Μάλιστα, και αυτό αναμένεται να έρθει στο δ.σ. και, όπως μετέφερε, εκείνο που είπαν με τον κ. Χατζημάρκο είναι ότι σε τέτοια θέματα που αφορούν επενδύσεις θα επιδιώκεται να υπάρχει συνεννόηση και κοινές απόψεις.
Όπως εξήγησε ο Δήμαρχος για το «Έλαφος» και «Ελαφίνα», ο ενοικιαστής έχει δαπανήσει, κατά τις εκτιμήσεις του, περίπου 700-800 χιλιάδες ευρώ και πρόκειται για έναν συμπατριώτη μας που έχει και ένα συναισθηματικό ενδιαφέρον να επισκευάσει τα ιστορικά αυτά κτίρια, μια και είναι και από την περιοχή.
Παρ όλα αυτά, λόγω της κρίσης, αδυνατεί να βάλει άλλα τόσα χρήματα που χρειάζονται για να έρθουν σε μία κατάσταση λειτουργίας-ένα τμήμα τους λειτουργεί-και ο Δήμος ήταν υποχρεωμένος να κάνει κάποιες υποδομές (σ.σ. μεταφορά νερού, αποχετεύσεις) τις οποίες δεν έχει κάνει.
Τώρα, όπως είπε, η λύση για τον επιχειρηματία είναι ή να εγκαταλείψει την επένδυση και χάνει τα χρήματά του και ο Δήμος να δει κατά πόσο είναι εύκολο να βρει άλλον επενδυτή και δη τέτοια εποχή ή να προσπαθήσουν να βρουν μία λύση στη βάση να αναζητήσει ο επιχειρηματίας νέο επενδυτή, να κάνουν μία νέα Εταιρία μαζί και αφού το ελέγξουν νομικά να προχωρήσουν, κάτι που είναι και η άποψη του Δημάρχου, έπειτα από συνεννόηση με τους νομικούς, για να βρουν μέχρι το τέλος του χρόνου μία νομική φόρμουλα.
Δηλαδή, να ψάξει και ο επιχειρηματίας να βρει άλλο ενδιαφέρον χρηματοδότησης, ώστε να έρθει μία νέα πρόταση που να μπορεί να δίνει το εχέγγυο ότι η επένδυση αυτή θα μπορεί αν τελειώσει και να λειτουργήσει.
Ένα ακόμη θέμα αυτού του ενδιαφέροντος είναι και η μαρίνα της Ρόδου στο Ζέφυρος για την οποία περιμένουν εξελίξεις «ώστε να μπορέσει το έργο αυτό να τελειώσει επιτέλους και να δοθεί μία ώθηση σ αυτή την επένδυση», όπως είπε, κάνοντας γνωστό ότι το θέμα θα έρθει και στο δ.σ.
Για το έργο αυτό, για το οποίο είχε γίνει σύσκεψη και στο Υπουργείο, όπως είπε ο Δήμαρχος ο κ. Μαρούλης που είναι Διευθύνων Σύμβουλος και ο Πρόεδρος της ΑΕΓΕΚ, της οποίας θυγατρική είναι η Εταιρία «Μαρίνες Α.Ε.», που παραβρέθηκε, είπε ότι έκανε επαφές με την Εμπορική Τράπεζα και δεν έδειξε ενδιαφέρον να χρηματοδοτήσει το έργο.
Από την άλλη μεριά είναι όμως και θέμα καθαρά του Υπουργείου αφού η άδεια στο καζίνο έχει δοθεί από εκείνο. Ο Δήμος το έχει βάλει σαν θέμα και «μακάρι να το συνδυάσουν», όπως είπε.
Μαζί με την παράταση της σύμβασης, όμως, ο Δήμος ζητά να διευθετηθούν και άλλα δύο θέματα:
Οι εκκρεμότητες που έχει με την Εταιρία, τις «Μαρίνες Ρόδου Α.Ε.», που δεν πληρώνει το μίσθωμα στο Δήμο ενώ εκείνος πληρώνει και το δεύτερο είναι η εκκρεμότητα που υπάρχει με το Υπουργείο τουρισμού από το 2005 όταν, στις μεγάλες ζημιές που έγιναν στη μαρίνα εκείνη την εποχή, ο Δήμος κατέβαλε δαπάνη περίπου 1 εκατ. ευρώ για να την αποκαταστήσει και θέλουν να διευθετηθεί.
«Είναι, επομένως, τρία θέματα που θέλουμε να λυθούν πακέτο», κατέληξε ο Δήμαρχος.
Συζήτησαν, τέλος, και για τις τρεις επενδύσεις που θα έρθουν στο επόμενο δ.σ., δηλαδή τα Λουτρά στην Παλιά Πόλη, το «Ήχος και Φως» και το «Ιαλύσιο» καθώς και μία σειρά από άλλα θέματα «κοινού ενδιαφέροντος».