Εγκρίθηκαν τα αιτήματα για το Έλαφος και Ελαφίνα
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 718 ΦΟΡΕΣ
Με διάθεση επίλυσης του ζητήματος της μίσθωσης του ιστορικού ξενοδοχείου Έλαφος και Ελαφίνα στον Προφήτη Ηλία από όλους τους δημοτικούς συμβούλους, εγκρίθηκαν από το δημοτικό συμβούλιο τα αιτήματα που είχε καταθέσει ο επιχειρηματίας που εκμεταλλεύεται την εν λόγω ξενοδοχειακή μονάδα.
Ο κ. Μιχαλάκης ζητούσε μεταξύ άλλων να επιτραπεί στην εταιρεία η είσοδος νέου επενδυτή προκειμένου να μπορέσει να προχωρήσει στα έργα επένδυσης που απαιτούνται στο ιστορικό αυτό ξενοδοχείο, τη μείωση του μισθώματος κατά 20%, να υπάρξει διαχωρισμός της ηλεκτροδότησης των αθλητικών εγκαταστάσεων από την υπόλοιπη ξενοδοχειακή μονάδα ενώ ζητήθηκε επίσης να υλοποιηθεί αυτό που αναγραφόταν και στο αρχικό συμβόλαιο και μέχρι τώρα δεν είχε πραγματοποιηθεί, και αυτό αφορούσε την υδροδότηση του ξενοδοχείου.
Όπως αναφερόταν λοιπόν στο αρχικό συμβόλαιο, ο πρώην δήμος Καμείρου είχε την υποχρέωση να υδροδοτεί τη μονάδα, γεγονός που μέχρι τώρα δεν έπραττε. Ακόμη, ανάμεσα στα αιτήματα του κ. Μιχαλάκη ήταν και η παράταση προθεσμίας της επένδυσης αφού λόγω διαφόρων προβλημάτων και φυσικά της οικονομικής κρίσης, η εταιρεία δεν θα μπορέσει διαφορετικά να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της.
«Φτάσαμε στο σημείο που αποφασίσαμε ότι δεν μπορούμε να προχωρήσουμε από μόνοι μας όπως είναι τα πράγματα και ζητήσαμε τις αλλαγές για να μπορούμε να κρατήσουμε αυτό το μνημείο στη ζωή. Εγώ μεχρι τώρα ξόδεψα πάνω από επτακόσιες χιλιάδες, είμαι από την περιοχή εκείνη, αγαπάω τον τόπο και θέλω να προχωρήσω. Δοκίμασα εγώ προσωπικά αλλά από μόνος μου δεν μπορώ, χρειαζόμαστε ενέσεις μέσα, χρειαζόμαστε άλλα λεφτά.
Στείλαμε αυτή την επιστολή, αν είναι αδύνατο από εσάς εγω δεν προχωράω άλλο» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Μιχαλάκης. Ο ίδιος τόνισε πως αν δεν φτιαχτεί το «Ελαφίνα» και δεν ολοκληρωθεί το «Έλαφος» στο 100% δεν μπορεί να επιβιώσει αυτή η επιχείρηση.
Στις τοποθετήσεις τους όλοι ανεξαιρέτως οι δημοτικοί σύμβουλοι τάχθηκαν υπέρ του να βρεθεί λύση έτσι ώστε ο επιχειρηματίας που ανέλαβε από αγάπη και ενδιαφέρον για τον τόπο του να φέρει εις πέρας ένα τόσο μεγάλο έργο και να ξαναζωντανέψει αυτό το ιστορικό μνημείο δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει μέχρι τώρα.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο νέος επενδυτής που θα εισέλθει στην εν λόγω εταιρεία φέρεται να είναι ο κ. Τάκης Μιχαηλίδης ο οποίος μάλιστα παραβρέθηκε και στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου προκειμένου να ακούσει την απόφαση των συμβούλων.