Στη Γερμανία αναζητούν το φύλο του Θεού...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 92 ΦΟΡΕΣ
ʼλλο ένα φλέγον ζήτημα καλείται να επιλύσει η γερμανική κυβέρνηση, καθώς διχογνωμία εκφράζεται στους κόλπους της για το αν... ο Θεός είναι αρσενικός, θηλυκός ή ουδέτερος.
ʼλλο ένα φλέγον ζήτημα καλείται να επιλύσει η γερμανική κυβέρνηση, καθώς διχογνωμία εκφράζεται στους κόλπους της για το αν... ο Θεός είναι αρσενικός, θηλυκός ή ουδέτερος.Το γραμματικο-θεολογικό πρόβλημα για το φύλο του Θεού παρεισέφρησε μάλιστα στη συζήτηση για το δημοσιονομικό χρέος της Κύπρου και τις σχέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τη Ρωσία που είχαν οι εκπρόσωποι όλων των υπουργείων στην τακτική συνέντευξη Τύπου τους.
Επικαλούμενος την Αγία Γραφή, τα έργα του πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄-ο οποίος άλλωστε είναι γερμανόφωνος- και την επίσημη ιστοσελίδα του Βατικανού, ο εκπρόσωπος της υπουργού Οικογένειας Κριστίνα Σρέντερ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι "είναι ξεκάθαρο ότι ο Θεός δεν είναι ούτε άνδρας ούτε γυναίκα" και συμπλήρωσε:
"Εμπιστεύομαι περισσότερο τον ειδικό (τον πάπα) παρά αυτούς που επικρίνουν την υπουργό".
Η 35χρονη Σρέντερ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εβδομαδιαία εφημερίδα Die Zeit, ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο "πόσο δύσκολο είναι να μιλάει στην κόρη της για τον Θεό χρησιμοποιώντας το αρσενικό γένος".
Στη γερμανική γλώσσα υπάρχουν τρία γένη, το αρσενικό, το θηλυκό και το ουδέτερο και ο Θεός (Gott) είναι αρσενικού γένους.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News