Καταναλωτές: Πληρώνουν διαφορετικά στις ίδιες αλυσίδες για τα ίδια προϊόντα, αναλόγως που ζουν
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 124 ΦΟΡΕΣ
«Ίδια προϊόντα, στις ίδιες συσκευασίες, την ίδια ημερομηνία, οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα στο ταμείο σε διαφορετικά -ανά την Ελλάδα- καταστήματα των ίδιων αλυσίδων». Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της τιμοληψίας, οι διαφορές αξίας κυμαίνονται από 0,52
«Ίδια προϊόντα, στις ίδιες συσκευασίες, την ίδια ημερομηνία, οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα στο ταμείο σε διαφορετικά -ανά την Ελλάδα- καταστήματα των ίδιων αλυσίδων».Αυτό είναι το συμπέρασμα τιμοληψίας, που πραγματοποίησε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, στις 29 Νοεμβρίου 2012, η οποία αφορούσε ένα τυπικό καλάθι 14 βασικών ειδών, ίδιων συσκευασιών και ίδιων ετικετών, τα οποία προμηθεύονται οι καταναλωτές από 4 γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίες διατηρούν καταστήματα σε όλες σχεδόν τις μεγάλες πόλεις τής χώρας μας.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της τιμοληψίας, η διαφορά αξίας του ακριβότερου καλαθιού ως προς το φθηνότερο της ίδιας πάντα αλυσίδας είναι από 0,52% μέχρι 6,33%.