Σήμερα, Πέμπτη 31 Ιανουαρίου, στη 1:00 το μεσημέρι, αναμένεται να γίνει η τελετή παράδοσης-παραλαβής για την Προεδρία στη ΔΕΥΑΡ η οποία, ως γνωστόν, ανατέθηκε στον κ. Μανόλη Καμπουρόπουλο, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον μέχρι πρότινος Πρόεδρο της Επιχείρησης κ. Παναγιώτη Κυριακούλη, μετά από επιθυμία του ιδίου να αποχωρήσει.
Με αφορμή αυτό, ο νέος Πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ, σε δηλώσεις του χθες, ανέφερε ότι συνεχίζει να ενημερώνεται και από τον κ. Κυριακούλη αλλά και από τους Διευθυντές της Επιχείρησης και, μάλιστα, στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας, θεωρεί ότι θα έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα.
Όσο για την κατάσταση της ΔΕΥΑΡ, είπε ότι, αυτή τη στιγμή, η Επιχείρηση έχει αρκετές υποχρεώσεις αλλά έχει και αρκετά χρήματα να λαβαίνει από οφειλές των δημοτών. «Αν τα ισοσκελίσουμε και κυνηγήσουμε τα χρέη, θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε», είπε ο κ. Καμπουρόπουλος. Πάντως, ανέφερε ως παράδειγμα ότι, αυτές τις ημέρες, η ΔΕΥΑΡ δεν είχε να πληρώσει το ΦΠΑ.
Εν τω μεταξύ, σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία των ρυθμίσεων που κάνει η ΔΕΥΑΡ για τις οφειλές, συζήτηση η οποία αναμένεται να γίνει και σήμερα, ωστόσο είπε ότι θα ξεκινήσουν από τα μεγάλα χρέη και θα πηγαίνουν προς τα μικρότερα. «Θα υπάρχει ανοχή μέχρι ενός ορισμένου σημείου για τους πολίτες», προμήνυσε ο κ. Καμπουρόπουλος.