Υπεγράφησαν τα συμβόλαια για το «Έλαφος και το «Ελαφίνα»
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 765 ΦΟΡΕΣ
Υπεγράφησαν χθες τα συμβόλαια τροποποίησης της σύμβασης του συγκροτήματος «Έλαφος» και «Ελαφίνα» στον Προφήτη Ηλία, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου.
Παρόντες ήταν, βέβαια, ο δήμαρχος Ρόδου κ. Στάθης Κουσουρνάς, ο επιχειρηματίας κ. Γιώργος Μιχαλάκης καθώς και οι δικηγόροι κ.κ. Στάγκας και Λεβέντης. Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, επρόκειτο για μία τυπική διαδικασία, στο πλαίσιο της υλοποίησης της απόφασης του δ.σ.
Συγκεκριμένα, η τροποποίηση προβλέπει μία μικρή μείωση του μισθώματος καθώς και την υλοποίηση κάποιων υποχρεώσεων από πλευράς του Δήμου και συγκεκριμένα για την παροχή νερού αλλά και την εγκατάσταση τηλεφωνικής γραμμής!
Σημειώνεται ότι η επένδυση συνεχίζεται ήδη και, σύμφωνα με τον κ. Μιχαλάκη, ξεκίνησαν να βελτιώνουν το συγκρότημα «Έλαφος» ενώ το υπόλοιπο κομμάτι, το «Ελαφάκι», ήταν ολοκληρωμένο ούτως ή άλλως. «Πιστεύω ότι, αν τα πράγματα πάνε όπως τα προβλέπουμε θα ολοκληρωθεί στον επόμενο ενάμιση χρόνο», είπε ο κ. Μιχαλάκης.
Όσο για τα σχέδιά του για τη θερινή περίοδο, είπε ότι προϋπόθεση είναι να ολοκληρωθεί η επένδυση ωστόσο, ερωτηθείς, δεν παρέλειψε να πει ότι, καθ όλη τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, το ενδιαφέρον είναι πολύ μικρό αφού περιορίζεται μόλις στη μία νύχτα την εβδομάδα, δηλαδή σε διανυκτερεύσεις ντόπιων το Σαββατόβραδο, κάτι που αποδίδεται στην οικονομική κρίση αφού, όπως είπε, δεν επιτρέπει περισσότερες ημέρες διανυκτέρευση.
Όσο για το κατά πόσον ο Προφήτης Ηλίας προωθείται ως προορισμός, είπε ότι υπάρχει ενδιαφέρον κατά τη θερινή περίοδο, από εξειδικευμένα γκρουπ όμως, όπως για παράδειγμα από φυσιολάτρες αλλά «είναι μία ειδική μορφή τουρισμού η οποία χρειάζεται «σπρώξιμο», όπως είπε, δηλαδή προβολή και προώθηση.