Βουλή: ʼρση ασυλίας των Ταμήλου και Κυριαζίδη αποφάσισε η Επιτροπή Δεοντολογίας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 167 ΦΟΡΕΣ
Την άρση ασυλίας των βουλευτών της ΝΔ Μιχάλη Ταμήλου και Δημήτρη Κυριαζίδη αποφάσισε ομόφωνα η Επιτροπή Δεοντολογίας να προτείνει στην Ολομέλεια της Βουλής.
Την άρση ασυλίας των βουλευτών της ΝΔ Μιχάλη Ταμήλου και Δημήτρη Κυριαζίδη αποφάσισε ομόφωνα η Επιτροπή Δεοντολογίας να προτείνει στην Ολομέλεια της Βουλής.Ο κ. Ταμήλος κατηγορείται για μη απόδοση ασφαλιστικών εισφορών σε υπαλλήλους του δήμου Τρικάλων κατά την διάρκεια της δημαρχίας του ενώ ο κ. Κυριαζίδης για ψευδή καταμήνυση.
var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News