Στην τροποποίηση του καταστατικού του μέσα από την έκτακτη Γενική Συνέλευση που θα διοργανώσει στις 15 Απριλίου θα προχωρήσει ο ΣΔΠΔ.
Η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Ο Σύνδεσμος Διαιτητών Ποδοσφαίρου Δωδεκανήσου στην συνεδρίαση του Δ.Σ. στις 26.3.2013 αποφάσισε την σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης για την 15η Απριλίου 2013 ημέρα Δευτέρα και ώρα 20:00 στα γραφεία του Συνδέσμου με θέμα συζήτησης «τροποποίηση του καταστατικού και εναρμόνισής του με αυτό της ΕΠΟ».
Επίσης όσα από τα μέλη μας επιθυμούν να καταθέσουν προτάσεις σχετικά με την τροποποίηση μπορούν να τις φέρουν στις Δευτεριάτικες συγκεντρώσεις μέχρι την 8η Απριλίου 2013.