Ο Πέτρος Ρουτζιέρης θεωρεί τον νέο γενικό αρχηγό του Διαγόρα, ως την καλύτερη του μεταγραφή
Ο τεχνικός του Διαγόρα Πέτρος Ρουτζιέρης μέσα από τα λεγόμενα του στάθηκε περισσότερο στην παρουσία του Λευτέρη Μαυρουδή στο πόστο του γενικού αρχηγού λέγοντας:
«Σας καλωσορίζω κι εγώ με την σειρά μου στον Διαγόρα. Είναι μια ιστορική μέρα γιατί για όλους μας σημαίνει καινούργια αρχή για τον σύλλογο. Ευχαριστώ πολύ το ΔΣ που προσπάθησε πολύ για να πραγματοποιήσει η ομάδα καλές μεταγραφές με σκοπό να πρωταγωνιστήσει.
Για μένα προσωπικά η καλύτερη απ όλες είναι ο Λευτέρης Μαυρουδής. Τον ευχαριστώ προσωπικά που δέχθηκε την πρόταση και είναι τιμή μου που θα συνεργασθώ μαζί του φέτος. Τους υπόλοιπους τους γνωρίζετε.
Γυμναστής μας θα είναι ο Παναγιώτης Τσιάμης και φροντιστής μας ο Τσαμπίκος Καράμπελας. Με σκληρή δουλειά και χαμηλούς τόνους θα «παντρέψουμε» όλα τα παιδιά παλιά και νέα. Θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα που θα την ζηλεύουν όλοι»
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ: «ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ »
Ο λόγος δικαιωματικά στην συνέχεια δόθηκε στον νέο γενικό αρχηγό της ομάδας Λευτέρη Μαυρουδή ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε:
«Κάνουμε επανεκκίνηση σε μια ομάδα που όλοι σας ξέρετε τι έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια. Εδώ βρίσκεστε για ένα ακόμα σπουδαίο λόγο για μένα. Για την αποκατάσταση του ονόματος του Διαγόρα και φυσικά για να μπορούμε όλοι ανεξαιρέτως να περπατούμε στον κόσμο με ψηλά το κεφάλι και με περηφάνια μεγάλη.
Όλοι τρέχουμε ανελλιπώς καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση. Θα ήθελα από τους μπαρουτοκαπνισμένους να ρίξουν πέραν των άλλων και την προσοχή τους στους νεότερους. Καθώς αυτοί θα είναι που θα συνεχίσουν να γράφουν την ιστορία του συλλόγου. Χρειάζεται πάνω απ όλα επίσης σεβασμός και συνεργασία όλων.
Προσωπικά για ότι σας απασχολεί δεν θέλω να ενοχλήσετε κανένα άνθρωπο της Διοίκησης. Ότι πρόβλημα έχετε θα περνάει πρώτα από μένα και τον προπονητή σας. Να ξέρετε επίσης πώς η φανέλα που θα φορέσετε είναι βαριά και πώς πολλοί θα προσπαθήσουν να μας διασπάσουν. Να προσέχετε »
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Εντυπωσιακή ήταν πάντως και η παρουσία του κόσμου στην «πρώτη» του Διαγόρα. Οι οργανωμένοι οπαδοί ήρθαν με πορεία από την Πελοποννήσου και κατευθύνθηκαν κατευθείαν στο βοηθητικό όπου ακολούθησε η πρώτη προπόνηση της ομάδας.
Κοντά στην «Θύρα 6» βρέθηκαν ακόμα ο πρόεδρος Μέντος Ζωάννου με όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
Ακολούθησαν οδηγίες από την τεχνική ηγεσία και τον Παναγιώτη Τσιάμη αλλά και ελαφρά προπόνηση την ώρα που η εξέδρα του βοηθητικού είχε φορέσει τα κυανέρυθρα με πανώ, συνθήματα καπνογόνα και γενικά με μια εντυπωσιακή εικόνα.
Ο Πέτρος Ρουτζιέρης όπως αναφέρθηκε δεν είχε χθες μαζί του
-Τον στρατευμένο Κυριάκο Καραγεωργίου ο οποίος έχει στρατευθεί και υπηρετεί στην Σύμη. Η Διοίκηση της ομάδας κάνει τα πάντα για να έρθει στην Ρόδο το συντομότερο δυνατόν και να ακολουθήσει κανονικά την προετοιμασία
-Επίσης απουσίασαν οι Φίλης Κενενούνης, Γιώργος Μαριεττάκης και Αλέξανδρος Κιόσκου
Το ρόστερ των 26-27 ποδοσφαιριστών θα ξεκαθαρίσει πάντως εντός των επόμενων ημερών.