Τη θεσμοθέτηση της συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, μέσω κοινής επιτροπής και τακτικών συναντήσεων, συμφώνησαν χθες σε συνάντηση που είχαν στο υπουργείο Τουρισμού, η υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη και ο πρόεδρος της ΚΕΕ Κωνσταντίνος Μίχαλος.
Ο κ. Μίχαλος, παρέδωσε στην κ. Κεφαλογιάννη υπόμνημα με τις προτάσεις της ΚΕΕ, για την καλύτερη απόδοση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τη μεγαλύτερη διασπορά των ωφελημάτων του στην κοινωνία και επιχειρηματικότητα.
Συγκεκριμένα η ΚΕΕ ζητεί:
- Τον καθορισμό του ελάχιστου μεγέθους και της ελάχιστης απόστασης των ξενοδοχείων all inclusive από τους οικισμούς και τις οργανωμένες αγορές.
- Την ενδυνάμωση της Τουριστικής Αστυνομίας για την εντατικοποίηση των ελέγχων νομιμότητας σε όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρήσεων.
- Την απορρόφηση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος από τα κατά τόπους Επιμελητήρια και την ΚΕΕ.
- Τη διαμόρφωση προγράμματος τουριστικής προβολής για όλες τις περιοχές τη χώρας και
όχι μόνο για τους γνωστούς επιλεγμένους καλοκαιρινούς προορισμούς.
- Τη θεσμοθέτηση της συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού και της ΚΕΕ στο
υψηλότερο δυνατό επίπεδο, μέσω κοινής επιτροπής και τακτικών συναντήσεων.
- Τη συμμετοχή του προέδρου της ΚΕΕ στο ΔΣ του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.