Ο Μαυρουδής ευχαριστεί

Ο Μαυρουδής ευχαριστεί

Ο Μαυρουδής ευχαριστεί

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 250 ΦΟΡΕΣ

Ο αποχωρήσας γενικός αρχηγός του Διαγόρα Λευτέρης Μαυρουδής μετά την λύση της συνεργασίας με τον ΓΣ Διαγόρα αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει κάποιους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάσθηκε εκτός αγωνιστικού χώρου όλο αυτό το διάστημα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εξέδωσε χθες την παρακάτω ευχαριστήρια επιστολή: «Αισθάνομαι την ανάγκη μετά την αποχώρησή μου από την θέση του γενικού αρχηγού του Διαγόρα να ευχαριστήσω θερμά, όλους τους αγνούς Διαγορίτες, αλλά κι εκείνους που επισκέφθηκα εγώ προσωπικά στην προσπάθειά μας να ενισχύσουμε οικονομικά το σύλλογο και μου άνοιξαν την καρδιά τους. Επιθυμία μου είναι να συνεχίσουν να το κάνουν εφόσον τους επιτρέπεται, είτε με μια διαφημιστική πινακίδα είτε με ένα διαρκείας, ακόμα και με την παρουσία τους στο γήπεδο. Προσωπικά θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον εξαίρετο γιατρό κ. ʼντερσεν για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα. Τους ευχαριστώ όλους για την συνεισφορά τους. Ο Διαγόρας χρειάζεται στήριξη και βοήθεια απ’ όλους». Με τιμή Λευτέρης Μαυρουδής

Διαβάστε ακόμη

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»