Παράδοση-παραλαβή στο νοσοκομείο

Παράδοση-παραλαβή στο νοσοκομείο

Παράδοση-παραλαβή στο νοσοκομείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 725 ΦΟΡΕΣ

Έγινε μέσα σε συγκινητικό κλίμα. Αναγνωρίστηκε απ\' όλους η προσφορά του πρώην διοικητή κ. Αθανάσιου Κοσσιώρη.

Σε συγκινητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες η εκδήλωση «αποχώρησης» του πρώην πλέον διοικητή του νοσοκομείου Ρόδου, Αθανάσιου Κοσσιώρη, ο οποίος έκανε έναν πολύ μικρό απολογισμό του έργου που έγινε κατά τη διάρκεια της θητείας του και ευχαρίστησε όλους όσους τον συνέδραμαν. Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του νοσοκομείου, έδωσαν το παρών ο νέος διοικητής του νοσοκομείου Μιχάλης Κόκκινος, ο νομάρχης Γιάννης Μαχαιρίδης, ο δήμαρχος της πόλης Χατζής Χατζηευθυμίου, ο πρόεδρος της ΤΕΔΚ Μιχάλης Κορδίνας και πολλοί εργαζόμενοι. Ο κ. Κοσσιώρης εξήρε και το ήθος του αντικαταστάτη του, Μιχάλη Κόκκινου, λέγοντας πως οι φήμες για τις ικανότητές του προηγήθηκαν της άφιξής του στο νοσοκομείο, το οποίο είναι το μεγαλύτερο νησιωτικό νοσοκομείο εκτός Κρήτης. Ο απερχόμενος διοικητής του νοσοκομείου τόνισε ότι κατά την παραμονή του σε αυτό, είδε να αναβαθμίζεται το νοσηλευτικό ίδρυμα σε επίπεδο τεχνολογίας αλλά και προσωπικού, προσθέτοντας ότι έχουν ήδη προκηρυχθεί 12 νέες θέσεις ιατρών. Τόνισε επίσης την ανάγκη να δημιουργηθεί τμήμα νοσηλευτών στο πανεπιστήμιο Αιγαίου κάτι που θα βοηθήσει πολύ το νοσοκομείο και κατ’ επέκταση τους νοσηλευόμενους. Τον κ. Κοσσιώρη βράβευσαν οι σύλλογοι εργαζομένων (η πρόεδρός τους Λούση Κούρτη – Καλαμάτα) και νοσοκομειακών ιατρών (ο πρόεδρός τους Βασίλης Κινούς). Και ο ίδιος ο κ. Κοσσιώρης όμως είχε ένα δώρο για τον αντικαταστάτη του, Μιχάλη Κόκκινο, στον οποίο έδωσε ένα στυλό, ευχόμενος να υπογράφει με αυτόν καλές αποφάσεις. Οι βραβεύσεις συνεχίστηκαν όμως καθώς οι εργαζόμενοι θέλησαν να τιμήσουν το μέλος του διοικητικού συμβουλίου, δημοσιογράφο Ελένη Γλεντή, την οποία κάλεσαν στη σκηνή και της έδωσαν μια ανθοδέσμη, μαζί με πολλά «ευχαριστώ» για την προσφορά της. Από την πλευρά του ο κ. Κόκκινος δήλωσε ότι αισθάνεται κάπως «περίεργα», αλλά και ζήλια για τον προκάτοχό του που αποχώρησε με αυτόν τον τρόπο και πλέον θα «ησυχάσει» από τα προβλήματα του νοσοκομείου. Όπως είπε, στις προθέσεις του είναι «να βγάλει προς τα έξω» την δουλειά που γίνεται στο νοσοκομείο και να δώσει μάχη «για αυτά που δικαιούται το νοσοκομείο». Τέλος, αναφέρθηκε ιδιαίτερα σε δύο τομείς οι οποίοι θα πρέπει να ενισχυθούν, το αιμοδυναμικό και το ογκολογικό. Ο κ. Μαχαιρίδης, που έχει δώσει αρκετές φορές λύσεις σε προβλήματα του νοσοκομείου, τόνισε ότι εκδηλώσεις σαν την χθεσινή δεν είναι συνηθισμένες και δείχνουν πόση αγάπη έχει για τον κ. Κοσσιώρη το προσωπικό του νοσοκομείου, κάτι που αποτελεί το καλύτερο εύσημο της θητείας του. Επίσης, συνεχάρη το προσωπικό, χάρη στις προσπάθειες του οποίου λειτουργεί σήμερα το νοσοκομείο, όπως είπε, αναφέροντας όμως ότι συνεχίζουν ακόμη να υπάρχουν προβλήματα «που μας πληγώνουν», όπως η γραφειοκρατία που απαιτείται για να υπογραφεί ο νέος οργανισμός λειτουργίας, που θα ανοίξει τον δρόμο για περισσότερες προσλήψεις μονίμων. Ο δήμαρχος της πόλης, Χατζής Χατζηευθυμίου, σημείωσε ότι παρότι έχει παρακολουθήσει και άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις, είναι η πρώτη φορά που είδε όλο το προσωπικό να δίνει το παρών. Δήλωσε επίσης ότι όπως έκανε μέχρι τώρα, ο δήμος θα συνεχίσει να στηρίζει και τον νέο διοικητή. Τέλος, ο κ. Κορδίνας ευχαρίστησε τον κ. Κοσσιώρη για όσα πρόσφερε, επισημαίνοντας ότι επί των ημερών του το νοσοκομείο λειτούργησε όσο το δυνατό καλύτερα, σε πολύ δύσκολες συνθήκες, διαβεβαιώνοντας ότι πρώτος και δεύτερος βαθμός τοπικής αυτοδιοίκησης θα συνεχίζουν να το στηρίζουν.

Διαβάστε ακόμη

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες