Έκοψε την πίτα του ο Ρ.Σ. Αυτοκίνησης

Έκοψε την πίτα του ο Ρ.Σ. Αυτοκίνησης

Έκοψε την πίτα του ο Ρ.Σ. Αυτοκίνησης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 492 ΦΟΡΕΣ

Πολλοί ήταν οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έδωσαν το παρόν στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Ροδιακού Συλλόγου Αυτοκίνησης, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Ακταίον την προηγούμενη Κυριακή.

Το παρόν έδωσαν και πολλοί επίσημοι μεταξύ αυτών ο δήμαρχος Φώτης Χατζηδιάκος, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Διοικητής της Τροχαίας, ο πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου, η ηγεσία της ΟΜΑΕ, επιχειρηματίες, χορηγοί και άλλοι.



Παράλληλα έγιναν και οι απονομές των νικητών του πρωταθλήματος δεξιοτεχνίας και Drift, αφού προηγήθηκαν ομιλίες από τους καλεσμένους για το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο νησί μας.

Οι παρευρισκόμενοι γεύθηκαν τον πλούσιο μπουφέ και τη βασιλόπιτα του Συλλόγου καθώς έδωσαν και συγχαρητήρια στον νικητή της κλήρωσης του σκούτερ, χορηγίας του «Yamaha Moto Maik».



Το Δ.Σ. και τα μέλη του Ροδιακού Συλλόγου Αυτοκίνησης εύχονται ολόψυχα σ’ όλους καλή και ασφαλή χρονιά.

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection