Tέρμα στην αναρχία θέλει να βάλει η δημοτική αρχή

Tέρμα στην αναρχία  θέλει να βάλει η δημοτική αρχή

Tέρμα στην αναρχία θέλει να βάλει η δημοτική αρχή

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 606 ΦΟΡΕΣ

Εντατικοί είναι οι έλεγχοι για την ευταξία και τους κοινόχρηστους χώρους στο ιστορικό κέντρο της Πόλης, την Παλιά Πόλη και τη Νέα Αγορά, ωστόσο, όπως διαπιστώνουν και οι αρμόδιοι της Δημοτικής Αρχής, σε πολλές περιπτώσεις…βασιλεύει η αναρχία και, μάλιστα, αυτές τις ημέρες αναμένεται να ζητήσουν και τη συνδρομή της Εισαγγελίας για τα παιδιά ΡΟΜΑ που έχουν κατακλύσει τα κεντρικά σημεία!

Καταρχήν, από την προηγούμενη εβδομάδα, με εντολή του Αντιδημάρχου Μεσαιωνικής Πόλης και Πολεοδομικού Σχεδιασμού, κ. Γιώργου Κακούλη, συνεργεία βγαίνουν επί καθημερινής βάσεως και καταγράφουν παραβάσεις που έχουν να κάνουν κυρίως με την κατάληψη κοινοχρήστων χώρων, κάτι το οποίο αναμένεται να συνεχιστεί εντατικά.

Σύμφωνα, πάντως, με τις μέχρι τώρα διαπιστώσεις, το φαινόμενο είναι…καθολικό, δηλαδή τόσο στη Μεσαιωνική Πόλη, όσο και στη Νέα, τους πεζόδρομους, το ιστορικό κέντρο αλλά και στη Νέα Αγορά. Μάλιστα, οι εξαιρέσεις φαίνεται να είναι ελάχιστες αφού οι περισσότεροι δεν περιορίζονται ούτε στον κοινόχρηστο χώρο που δικαιούνται.

Υπενθυμίζεται ότι, τις προηγούμενες ημέρες, ο Αντιδήμαρχος είχε συνάντηση τόσο με τον Διοικητή της Τροχαίας κ. Γιώργο Στέργου όσο και με τον Αστυνομικό Υποδιευθυντή, ζητώντας τους τη συνδρομή της ΕΛ.ΑΣ. για την ευταξία. Μάλιστα, χαρακτηριστικό είναι ότι, τις τελευταίες ημέρες, η Τροχαία έχει κάνει…αισθητή την παρουσία της στο κέντρο της πόλης και προχθές είχαμε…μπαράζ αφαίρεσης πινακίδων από σταθμευμένα αυτοκίνητα σε προκλητικά σημεία στο κέντρο.

Τα παραπάνω, σύμφωνα με τον κ. Κακούλη αποτελούν την…πρώτη φάση που έχει περισσότερο προειδοποιητικό χαρακτήρα προς τους δραστηριοποιούμενους. Μάλιστα, ο ίδιος, κάποιες φορές, εμφανίζεται αγανακτισμένος με την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη καθώς ο καθένας φαίνεται να…παρατάει όπου βρίσκει διάφορα αντικείμενα και γενικά να μη σέβεται τους κανονισμούς.

Η δεύτερη φάση, εκτός από την επιβολή προστίμων θα είναι ότι θα αναγκαστεί, όπως λέει, να προχωρήσει και σε ανάκληση αδειών σε εξόφθαλμες περιπτώσεις ενώ συνεργείο θα μαζεύει και τον εξοπλισμό που βρίσκεται σε κοινόχρηστο χώρο που έχει καταληφθεί.
Ωστόσο, ο ίδιος απεύχεται να χρειαστεί να υλοποιήσουν αυτό το μέτρο και οι δραστηριοποιούμενοι να συμμορφωθούν με τις υποδείξεις του συνεργείου.

Στην Ορφανίδου
Εν τω μεταξύ, τις προηγούμενες ημέρες η Δημοτική Αρχή πληροφορήθηκε ότι, στην οδό Ορφανίδου, από τις 9:30 το βράδυ μέχρι νωρίς το πρωί, περίοικοι τοποθετούν ένα εμπόδιο προκειμένου να μην περνούν οι τουρίστες και όσοι διασκεδάζουν εκείνη την ώρα στο bar-street για να μην τους ενοχλούν. Άλλωστε, είναι γνωστές χρόνια τώρα οι αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής που διαμαρτύρονται ότι έχουν χάσει την ησυχία τους και, επίσης, ότι κάθε βράδυ γίνονται μάρτυρες σκηνών που ενέχουν και κινδύνους.

Επειδή, όμως, η τοποθέτηση αυτού του εμποδίου έγινε δίχως την ενημέρωση των αρμοδίων Αρχών και εν προκειμένω του Δήμου, ο Αντιδήμαρχος, χθες, στις 11:00 το πρωί, με εντέλλεσθαι, έστειλε συνεργείο επιτόπου, συνοδεία της ΕΛ.ΑΣ., για να αφαιρέσει το εμπόδιο, κάτι το οποίο έγινε παρουσία κατοίκων και καταστηματαρχών.

Αργότερα, το μεσημέρι, αντιπροσωπεία τους είχε συνάντηση μαζί του και εκείνος τους εξήγησε ότι δεν μπορεί κανείς αυθαίρετα να τοποθετεί κάτι τέτοιο μέσα στην πόλη. Έτσι, έπειτα και από συνεννόηση με τον Δήμαρχο κ. Φώτη Χατζηδιάκο, τους είπε να καταθέσουν αιτιολογημένο αίτημα στη Διεύθυνση Πολεοδομικού Σχεδιασμού, στη συνέχεια αυτό να έρθει για έγκριση στη δημοτική κοινότητα, ακολούθως στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και τέλος να πάρει απόφαση το δημοτικό συμβούλιο.

Όπως τους εξήγησε, έτσι το αίτημά τους θα «νομιμοποιηθεί» ενώ θα υπάρχει και πρόβλεψη για να μπορεί να διέρχεται πυροσβεστικό όχημα και ασθενοφόρο. Οι κάτοικοι φέρονται να καθησυχάστηκαν και να δέχθηκαν να ακολουθήσουν αυτή τη διαδικασία.

Τη συνδρομή της Εισαγγελίας
Τέλος, σήμερα-αύριο, ο κ. Κακούλης, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κ. Τέρη Χατζηιωάννου, αναμένεται να επισκεφθούν την κα Εισαγγελέα Ρόδου, ζητώντας τη συνδρομή της για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τα παιδιά ΡΟΜΑ στα κεντρικά σημεία της Νέας Πόλης και στην Παλιά Πόλη καθώς φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα έχει εκτροχιαστεί η κατάσταση και παρενοχλούν τους τουρίστες. Για τον λόγο αυτό, μάλιστα, θα ζητήσουν έναν Επιμελητή ανηλίκων.

Διαβάστε ακόμη

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου για την «Περβόλα»

202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου

Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ