Τέλος ο Μαλλιάκας από Ιάλυσο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 454 ΦΟΡΕΣ
Λύθηκε η συνεργασία τους κοινή συναινέσει. Νέο φιλικό των «ερυθροκίτρινων» σήμερα (17.00) στο «Οικονομίδειο» με αντίπαλο τον Κλεάνθη
Ένα απρόοπτο γεγονός συνέβη χθες στην ομάδα του Ιάλυσου. Ο σύλλογος που θα μας εκπροσωπήσει στην Γ΄ Εθνική, έλυσε τη συνεργασία του κοινή συναινέσει με τον 37χρονο αμυντικό Νικήτα Μαλλιάκα, ο οποίος αναζητεί από χθες άλλη ποδοσφαιρική στέγη.
Ο Μαλλιάκας εκτός από ποδοσφαιριστής του Ιάλυσου, ήταν υπεύθυνος και σε τμήμα των Ακαδημιών, από το οποίο φυσικά και θα αποχωρήσει εάν βρει άλλη ομάδα να αγωνισθεί.
Η ανακοίνωση του Ιάλυσου για την λύση της συνεργασίας με τον έμπειρο ποδοσφαιριστή αναφέρει:
«Ο ΓΑΣ Ιάλυσος ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Νικήτα Μαλλιάκα. Ο έμπειρος αμυντικός ζήτησε να αποχωρήσει από την ομάδα για καθαρά προσωπικούς λόγους. Η διοίκηση σεβόμενη το κύρος του ποδοσφαιριστή καθώς και την πολυετή προσφορά του στο σύλλογο, αποφάσισε την από κοινού λύση της συνεργασίας.
Το Δ.Σ του ΓΑΣ Ιάλυσος θέλει να ευχαριστήσει θερμά τον Νικήτα Μαλλιάκα για την πολύτιμη συνεισφορά του στην ομάδα και του εύχεται ότι καλύτερο σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο».
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ
Αμέσως μετά την ανακοίνωση του Ιάλυσου, ο ίδιος ο παίκτης σε δηλώσεις του με τις οποίες θέλησε να ευχαριστήσει τον σύλλογο της Ιαλυσού αναφέρει:
«Μετά από πολλά χρόνια στην ομάδα της Ιαλυσού και με πολλούς τίτλους και χαρές, είμαι στην δυσάρεστη θέση για προσωπικούς λόγους να αποχωρήσω από την ομάδα.
Για όλα αυτά τα χρόνια θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους της ομάδας, τους προπονητές αλλά ιδιαίτερα τον γυμναστή μου Παναγιώτη Τσιάμη, τον Γιώργο Σάββενα, το Νεκτάριο Κουλούμπρη και τον άνθρωπο που ήταν κάθε ημέρα μέσα στα αποδυτήρια και έλυνε όλα τα προβλήματα, Νίκο Καρπαθάκη. Εύχομαι ο Ιάλυσος να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει».
ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΔΙΑΔΟΧΟΣ
Η αποχώρηση του Μαλλιάκα από το ρόστερ της ομάδας του Ιάλυσου, αναγκάζει πλέον τη διοίκηση αλλά και την τεχνική ηγεσία της ομάδας, να αναζητήσουν τον διάδοχο του στην αμυντική γραμμή και ιδιαίτερα στο κέντρο της άμυνας, στο οποίο υπάρχουν ήδη με βάση το ρόστερ οι Μιχάλης Φυλακούρης, Μανώλης Παπαδημήτρης και Νίκος Σαχίνης.
Δεν αποκλείεται ήδη οι Διοικούντες, με τη βοήθεια και του Πέτρου Μίχου να έχουν κάνει επαφές και να περιμένουν απαντήσεις
ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΕΑΝΘΗ
Στο μεταξύ, ο Πέτρος Μίχος θα δει και σήμερα αγωνιζόμενους τους παίκτες του σε ένα ακόμα φιλικό παιχνίδι που θα διεξαχθεί στο «Οικονομίδειο» Στις 17.00 ο Ιάλυσος θα υποδεχθεί την ομάδα του Κλεάνθη κι ο κόουτς του Ιάλυσου, περιμένει και πάλι να δει διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά την εικόνα της ομάδας του και την απόδοση της στον αγωνιστικό χώρο.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News