Β. Υψηλάντης: "Εύχομαι για την επιλογή αυτή να μην μετανοήσει και πάλι σύντομα ο ελληνικός λαός"

Β. Υψηλάντης: "Εύχομαι για την επιλογή αυτή να μην μετανοήσει και πάλι σύντομα ο ελληνικός λαός"

Β. Υψηλάντης: "Εύχομαι για την επιλογή αυτή να μην μετανοήσει και πάλι σύντομα ο ελληνικός λαός"

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 644 ΦΟΡΕΣ

Το εκλογικό αποτέλεσμα δυστυχώς δικαίωσε την πολιτική της απραξίας και των κλειστών τραπεζών, ενός σκληρότερου μνημονίου με νέες και επώδυνες περικοπές, των κλειστών σχολείων, της εκχώρησης των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά, της αλλοπρόσαλλης πολιτικής της γνωστής κυρίας στο μεταναστευτικό, της επιστροφής των αρχών του κομματικού αλισβερισιού και της αναξιοκρατίας στο δημόσιο, των χαμένων πόρων, της άρνησης για διακυβέρνηση με απανωτές πρόσφυγες στις κάλπες.

Ένα αποτέλεσμα που καταγράφηκε ερήμην του μισού εκλογικού σώματος.

Εύχομαι για την επιλογή αυτή να μην μετανοήσει και πάλι σύντομα ο ελληνικός λαός.

Άλλωστε η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Και η πρώτη κυβέρνηση είναι ολοφάνερο ότι είναι προϊόν κομματικών ισορροπιών, συσχετισμών και αδύναμων κρίκων που δεν μπορούν να συμβάλλουν στην επίλυση του ελληνικού προβλήματος.

Η Νέα Δημοκρατία, η παράταξη της ευθύνης και του έργου ηττήθηκε από τους παροχολόγους και αποδεδειγμένα ανίκανους. Το εκλογικό αυτό αποτέλεσμα πρέπει να προβληματίσει τον καθένα που έχει ξεκάθαρες απόψεις για τη χώρα μας και τη θέση που πρέπει να έχει στην Ευρώπη και σ' ένα ταραγμένο διεθνή περίγυρο.

Η σημερινή πολιτική πραγματικότητα καλεί τη μεγάλη μας παράταξη να ξεπεράσει ενωμένη εγγενείς αδυναμίες της.

Οφείλει να ξεπεράσει τις βαρονίες και όχι κατ'ανάγκη τις προσωπικότητες με παρελθόν αλλά και μέλλον. Να ξεφύγει από τις κακές ρίζες που απλά διασφαλίζουν βουλευτικές έδρες και εμποδίζουν μια πιο άνετη πρόσβαση στη λύση των προβλημάτων. Να ανακαθορίσει πολιτικές και στόχους για να πολεμήσει την ανικανότητα και την φαυλότητα της αριστεράς και των λαϊκιστών. Να βρει νέους τρόπους επικοινωνίας με την κοινωνία. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ανθρώπους που τη βιώνουν αληθινά στην καθημερινότητα.

Το χρέος αυτό είναι άμεσα απαιτητό από την κοινωνία εκείνη που απέχει αλλά και εκείνη που αγωνίζεται και περιμένει να βγει κάτι ξάστερο, καθαρό, ελληνικό. Απ´ όλους εμάς που πιστεύουμε σε μια φιλελεύθερη κοινωνία που θα λειτουργεί σε μια Ελλάδα απαλλαγμένη από τα χρέη και όλα εκείνα που τα δημιουργούν. Σε μια χώρα που θα τρέχει με θετικά πρόσημα και όχι με βαρίδια και υποχρεώσεις.

Προσωπικά η ενασχόληση μου με τα κοινά δεν υπήρξε, ούτε πρόκειται να είναι βαγόνι κοινωνικής ή οικονομικής ανέλιξης αλλά χρέος προσφοράς στην κοινωνία, στον συνάνθρωπο, στα νησιά μας. Με αυτές τις αρχές θα συνεχίσω να εμπνέομαι και να λειτουργώ για τα Δωδεκάνησα και την Ελλάδα.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους εκείνους που στήριξαν τη Νέα Δημοκρατία, τα στελέχη που δούλεψαν και τους συνεργάτες μου και να τους διαβεβαιώσω ότι, πέρα και πάνω από οφίκια, θα εντείνω τον αγώνα μου για τα νησιά μας για να σταθούν με αξιώσεις σε μια αναπτυξιακή ρότα με προοπτική. Για να δικαιώσουμε τους στόχους των προηγούμενων γενεών και τις ελπίδες και τα όνειρα της νεολαίας μας.

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Κόνσολας: «Το πρόβλημα της λειψυδρίας μας αφορά όλους, αφορά όλα τα νησιά. Είναι κορυφαία προτεραιότητα»

Γιάννης Παππάς στη Βουλή: Παρέμβαση για τον αιγιαλό και τις καθυστερήσεις στις αρχαιολογικές γνωμοδοτήσεις

Μάνος Κόνσολας: «Η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού επιλέγει τη σταθερότητα και όχι το χάος και την ακυβερνησία»

Σάκης Αρναούτογλου προς Κομισιόν: Πότε θα στηρίξετε πραγματικά τους ανθρώπους της θάλασσας;

Μάνος Κόνσολας: «Τα πράγματα αλλάζουν. Πιο αυστηρή η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την παράνομη μετανάστευση. Ποια είναι τα οφέλη για την Ελλάδα»

Κ. Χατζηδάκης: Η Νέα Δημοκρατία συνδυάζει το αίτημα της σταθερότητας με την εθνική ανανέωση

Κυρ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές

Ράπισμα του Βασίλη Α. Υψηλάντη κατά των μεθοδεύσεων της Τουρκίας για τη «Γαλάζια Πατρίδα» και την Κύπρο στο Συμβούλιο της Ευρώπης