«Δεν παρεμπόδισα το ασθενοφόρο», ισχυρίζεται ο καταστηματάρχης της Παλιάς Πόλης
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1580 ΦΟΡΕΣ
Επιβεβαιώνει το περιστατικό, αλλά επρόκειτο για καθυστέρηση ενός λεπτού, όπως λέει
Δεν αρνήθηκε να διευκολύνει τη διέλευση του ασθενοφόρου ούτε το εμπόδισε, δηλώνει ο καταστηματάρχης στην Παλιά Πόλη, μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος.
Ο ίδιος, μετά και την αναφορά που έγινε για το θέμα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου την περασμένη Τετάρτη, όπου εκδηλώθηκε από τη Δημοτική Αρχή και την αντιπολίτευση η πρόθεση να γίνουν οι διαδικασίες για να τα αφαιρεθεί η άδεια, εφόσον αποδειχθεί ότι αληθεύουν οι καταγγελίες, δίνει τη δική του μαρτυρία για το περιστατικό και αρνείται ότι έτσι έγιναν τα πράγματα.
Όπως λέει, λοιπόν, ο καταστηματάρχης, μιλώντας στη «Ρ», στις 14 Οκτωβρίου, γύρω στις 11:00-11:30 το πρωί, στο σημείο όπου διατηρεί το κατάστημά του, φθάνει το ασθενοφόρο το οποίο, όπως λέει, είχε άπλετο χώρο να διέλθει, ωστόσο ο ίδιος γύρισε την ομπρέλα που διαθέτει για να το διευκολύνει.
Σημειώνει, ακόμη, ότι δεν επρόκειτο για τη μετακίνηση των τραπεζοκαθισμάτων αλλά για μία ομπρέλα που έχει στον κοινόχρηστο χώρο που του διατίθεται η οποία ήταν και αυτή που, θεωρητικά όπως λέει, ενόχλησε το ασθενοφόρο.
Ο ίδιος, λοιπόν, γύρισε την ομπρέλα ωστόσο ο συνοδηγός του ασθενοφόρου του φώναξε να την κλείσει γιατί θα καλούσε την Αστυνομία. Ο καταστηματάρχης του είπε «ένα λεπτό», κατέβασε την ομπρέλα, το ασθενοφόρο διήλθε από το σημείο και πήγε στο περιστατικό. Δεν πέρασαν δέκα λεπτά, σύμφωνα με τον καταστηματάρχη, και το ασθενοφόρο επέστρεψε και πάρκαρε στα δέκα μέτρα από το κατάστημα.
Όπως περιγράφει ο καταστηματάρχης, η διέλευση του ασθενοφόρου ήταν ελεύθερη και όταν επέστρεψε και δεν το σταμάτησε κανείς. Τότε, όμως, κάλεσαν την Αστυνομία. Όταν κατέφθασαν οι αστυνομικοί ο ίδιος ρώτησε τι συμβαίνει και τότε ο συνοδηγός του ασθενοφόρου είπε ότι ο καταστηματάρχης τον καθυστέρησε.
Οι αστυνομικοί ζήτησαν την άδεια του καταστήματος καθώς και την άδεια για τον κοινόχρηστο χώρο και ο καταστηματάρχης τις έφερε. Όπως λέει, οι αστυνομικοί έγραψαν κάτι και έφυγαν. Ο ίδιος θεώρησε ότι πέρασε η, ας το πούμε, δύσκολη στιγμή και δεν φαντάστηκε ότι θα υπήρχε συνέχεια. Μία εβδομάδα μετά είδε τη δημοσιοποίηση του θέματος από τη «Ρ».
Ο καταστηματάρχης υποστηρίζει ότι δεν έγινε τέτοιο πράγμα και, αν υποτεθεί ότι υπήρξε κάποια καθυστέρηση, αυτή δεν ξεπερνάει το ένα λεπτό.
«Φυσικά δεν αρνήθηκα. Εδώ δεν αρνούμαι στον κάθε πολίτη που περνάει», τονίζει.
Όπως λέει, πολίτες περνάνε κάθε μέρα από το σημείο και με μεγάλα αυτοκίνητα, πολύ μεγαλύτερα από το ασθενοφόρο. Όλα τα παραπάνω είναι αυτά που θα πει και στις αρμόδιες υπηρεσίες και Επιτροπές του Δήμου εφόσον κληθεί, ενώ προτίθεται να κινηθεί νομικά γιατί πρέπει να προστατέψει τον εαυτό του, όπως λέει.
Ανακοίνωση Γ. Φλεβάρη
«Η αιωνιότητα είναι ποιότητα, δεν είναι ποσότητα, αυτό είναι το μεγάλο, πολύ απλό μυστικό» είπε ο Νίκος Καζαντζάκης. Ίσως ο Νομοθέτης όταν έδωσε το όνομα Ποιότητας Ζωής σε μια Επιτροπή των Δήμων που παλαιότερα λεγόταν Δημαρχιακή, να ήθελε να εστιάσει σε θεμελιώδεις αξίες της ζωής και της κοινωνίας όπως η αρχή της νομιμότητας και ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή. Με αυτές τις σκέψεις ο Αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κ. Γιάννης Φλεβάρης παρακολούθησε τη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Ρόδου.
Ευχήθηκε καλή επιτυχία στο έργο του Προέδρου, των μελών και του Γραμματέα της Επιτροπής καθώς και των Υπηρεσιακών Παραγόντων που συμμετέχουν στις εργασίες της. Οι αποφάσεις της επιτροπής ποιότητας ζωής είναι καθοριστικές για το Δήμο, τη ζωή και τη δραστηριότητα των δημοτών.
Ο κ. Φλεβάρης που στην προηγούμενη Δημοτική περίοδο ήταν ο ίδιος Αντιπρόεδρος της επιτροπής κατά τη διάρκεια ολόκληρης της θητείας γνωρίζει καλά το αντικείμενο και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι συμμετέχουν σε αυτήν.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη συνεδρίαση για το θέμα της παρεμπόδισης λόγω τραπεζοκαθισμάτων που υπήρχαν και άρνησης του επιχειρηματία να τα μετακινήσει, του ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ να εισέλθει στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου για να παραλάβει συνάνθρωπό μας που κινδύνευε και είχε ανάγκη επείγουσας ιατρικής περίθαλψης με τραγικό για τη ζωή του αποτέλεσμα.
Ο Αντιπεριφερειάρχης υπογράμμισε ότι αν και η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης που έχει το λόγο, είναι σημαντικό να καταδικάζονται και να πατάσσονται όλες οι συμπεριφορές που προσβάλλουν την ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια και το λόγο για πολλά από τα θέματα αυτά έχει η επιτροπή ποιότητας ζωής και όλα τα μέλη της».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News