Kαταδικάστηκε ένας 36χρονος από το Ουζμπεκιστάν για κλοπή τσάντας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 252 ΦΟΡΕΣ
Σε πέντε χρόνια κάθειρξης καταδικάστηκε από το Μονομελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου για μία τσάντα που αφαίρεσε πριν από επτά χρόνια, ένας 36χρονος από το Ουζμπεκιστάν.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο το περιστατικό σημειώθηκε στις 6 Ιουνίου 2009 στην περιοχή της Ιαλυσού. Ο 36χρονος πήγε σε σούπερ μάρκετ της περιοχής και κατά την επίσκεψη του σε αυτό, αφαίρεσε από έναν πελάτη την τσάντα του με σκοπό να την ιδιοποιηθεί.
Ωστόσο ο 36χρονος έγινε αντιληπτός και η υπόθεση πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης και προχθές εκδικάστηκε από το αρμόδιο δικαστήριο. Έτσι το Μονομελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου έκρινε ένοχο για ληστρική κλοπή τον 36χρονο και του επέβαλε ποινή κάθειρξης 5 ετών με την έφεση να μην έχει αναστέλλουσα δύναμη, ενώ του επέβαλε και στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων για τρία χρόνια.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News