Εργαζόμενος του δήμου Ρόδου έπεσε και τραυματίστηκε μέσα στο δημαρχιακό μέγαρο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2569 ΦΟΡΕΣ
Μεγάλη αναστάτωση δημιουργήθηκε σήμερα το πρωί στο δημαρχιακό μέγαρο της Ρόδου, εξαιτίας τραυματισμού ενός εργαζόμενου.
Ο άτυχος εργαζόμενος στην ΔΕΡΜΑ.Ε, έπεσε από την σκάλα του Δημαρχείου, εντός του μεγάρου, την ώρα που εκτελούσε εργασίες και τραυματίστηκε.
Διακομίστηκε πολύ γρήγορα στο Νοσοκομείο της Ρόδου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.Η κατάσταση της υγείας του, απο τις πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών δεν εμπνέει ανησυχία.
Φωτο Αρχείου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News