Δεν υπάρχει ορατότητα στις οδούς Γρηγορίου Ε’ και Δενδρινού
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 477 ΦΟΡΕΣ
Τη δική του άποψη για την “καρμανιόλα” στις οδούς Γρηγορίου Ε’ και Δενδρινού, καταθέτει αναγνώστης.
Όπως τονίζει μία από τις αιτίες ατυχημάτων είναι το γεγονός ότι οι οδηγοί που έρχονται από την Γρηγορίου Ε’ δεν έχουν καλή ορατότητα, λόγω των σταθμευμένων αυτοκινήτων στην οδό Δενδρινού, πράγμα που θα πρέπει να προβληματίσει τους αρμόδιους.
Ας το δουν λοιπόν κι αυτό το ζήτημα!

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News