Το Εργατοϋπαλληλικό κέντρο Ρόδου συμπαραστέκεται στους εργαζόμενους της “Ηλεκτρονικής Αθηνών”

Το Εργατοϋπαλληλικό κέντρο Ρόδου συμπαραστέκεται στους εργαζόμενους της “Ηλεκτρονικής Αθηνών”

Το Εργατοϋπαλληλικό κέντρο Ρόδου συμπαραστέκεται στους εργαζόμενους της “Ηλεκτρονικής Αθηνών”

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 307 ΦΟΡΕΣ

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου συμπαραστέκεται στους απολυμένους της «Ηλεκτρονικής Αθηνών» και καταγγέλλει τη διοίκηση της επιχείρησης, η οποία, όπως αναφέρει, αδιαφορώντας για την τύχη των εργαζομένων και των οικογενειών τους, έκλεισε τα περίπου 41 υποκαταστήματα, ανάμεσά τους και της Ρόδου, και οι εργαζόμενοι ξαφνικά βρέθηκαν στο δρόμο.

Επίσης, το ΕΚΡ καταγγέλλει την κυβέρνηση, που με το νέο πτωχευτικό κώδικα, περιορίζει τα δικαιώματα των εργαζομένων (αποζημιώσεις), αφού λειτουργεί ως "πλυντήριο" ευθυνών για τις επιχειρήσεις και ως εφιάλτης για τους εργαζόμενους.

Καταδικάζει επιπλέον πολιτικές του μνημονίου που κλείνουν επιχειρήσεις και αφήνουν εργαζόμενους στους δρόμους και καλεί την κυβέρνηση, με νέα τροπολογία, να διασφαλίσει τις αποζημιώσεις των πρώην εργαζομένων στην Ηλεκτρονική Αθηνών, δίνοντας ανάσα στους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων θα στηρίξει με κάθε τρόπο τους εργαζόμενους.

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία