Ξεκίνησε δουλειά στη για το...«κερασάκι»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 155 ΦΟΡΕΣ
Χωρίς τους τραυματίες Γκόγκα, Ρούσση και Αμανατίδη άρχισε να προετοιμάζεται για το παιχνίδι-φιέστα του Σαββάτου με τον Πανθηραϊκό
Την προετοιμασία τους για το τελευταίο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς, αυτό του ερχόμενου Σαββάτου κόντρα στον Πανθηραϊκό στο Δημοτικό Στάδιο (θα ξεκινήσει στις 7:30 το απόγευμα), ξεκίνησαν χθες οι ποδοσφαιριστές της Ρόδου.
Παρότι πρόκειται για ένα βαθμολογικά παντελώς αδιάφορο ματς, καθώς ό, τι και να γίνει τα «ελάφια» τερματίζουν στην πρώτη θέση του ομίλου των μπαράζ ανόδου στη Γ’ Εθνική, οι ποδοσφαιριστές του Σάββα Ορφανίδη μόνο ως αγγαρεία δεν το αντιμετωπίζουν, καθώς θέλουν να προσφέρουν στον κόσμο τους μία όμορφη τελευταία παράσταση, που θα «γλυκάνει» ακόμα περισσότερο τη φιέστα για την επιστροφή στις εθνικές κατηγορίες.
Τη χθεσινή προπόνηση του Δημοτικού Σταδίου έχασαν οι τρεις τραυματίες των προηγούμενων παιχνιδιών. Ο Σάκης Γκόγκας, που στον αγώνα της Σαντορίνης με τον Πανθηραϊκό χτύπησε στο γόνατο, συνεχίζει να κάνει θεραπείες, ο προερχόμενος από ελαφρά θλάση Δημήτρης Ρούσσης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Χρήστος Αμανατίδης, ο οποίος ταλαιπωρείται από τράβηγμα, έκανε ασκήσεις με βάρη στο γυμναστήριο. Όλα δείχνουν πως και οι τρεις ποδοσφαιριστές θα παρακολουθήσουν τον αγώνα του Σαββάτου από την εξέδρα.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News