Ήδη πολλοί καταστηματάρχες της Ρόδου έχουν περιέλθει σε κατάσταση απελπισίας

Ήδη  πολλοί καταστηματάρχες της Ρόδου έχουν περιέλθει σε κατάσταση απελπισίας

Ήδη πολλοί καταστηματάρχες της Ρόδου έχουν περιέλθει σε κατάσταση απελπισίας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 822 ΦΟΡΕΣ

• Το είπαμε, αλλά το ξαναλέμε, για να το εμπεδώσουν όλοι. Τουρίστες έχουμε (περισσότερους από πέρυσι) αλλά η συρρίκνωση των εσόδων δεν έχει προηγούμενο!

• Ήδη, μεσούσης της σεζόν, πολλοί καταστηματάρχες έχουν περιέλθει σε κατάσταση απελπισίας. Επειδή ακριβώς είναι χρόνια στην πιάτσα. Ξέρουν... τι τους περιμένει τους επόμενους μήνες!

• Απτόητη συνεχίζει η πρόεδρος του νοσοκομείου κ. Χατζηστρατή. Έχει ήδη καταθέσει υπόμνημα στον εισαγγελέα, εναντίον δύο γιατρών, που τους κατηγορεί για διασπορά ψευδών ειδήσεων!

• Πάνε οι εποχές με τα τραπεζώματα στο ΠΑΣΟΚ! Μαθαίνουμε ότι κατά την τελευταία επίσκεψη του Γ. Παπανδρέου, οι συμμετέχοντες στο γεύμα, κλήθηκαν να πληρώσουν από 50 ευρώ έκαστος.

Ο κακός

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!