Έπρεπε να έχουν φροντίσει να υπάρχουν τροχονόμοι στη Ρόδο

Έπρεπε να έχουν φροντίσει να υπάρχουν τροχονόμοι στη Ρόδο

Έπρεπε να έχουν φροντίσει να υπάρχουν τροχονόμοι στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1091 ΦΟΡΕΣ

Για μια φορά ακόμα θα επισημάνουμε τα αυτονόητα, ευελπιστώντας ότι κάποιοι θα καταλάβουν το μέγεθος του προβλήματος.

Είναι γεγονός ότι τα καλοκαίρι και ειδικά αυτή την περίοδο να διπλασιάζεται και να τριπλασιάζεται ο αριθμός των οχημάτων που κυκλοφορούν στο νησί και ως εκ τούτου οι κίνδυνοι για τροχαία ατυχήματα.

Αυτήν ακριβώς την περίοδο, τα μέτρα οδικής ασφάλειας, θα πρέπει να είναι ανάλογα, ακριβώς για να αποφύγουμε αυτά που καθημερινά συμβαίνουν στους δρόμους του νησιού.

Τί πιο απλό;

Και επειδή προφανώς κάποιος θα πει ότι ναι μεν αλλά δεν υπάρχουν τροχονόμοι, η απάντηση είναι εξίσου απλή.

Έπρεπε οι αρμόδιοι (σε πολιτικό επίπεδο) να φροντίσουν να υπάρχουν τροχονόμοι.
Το ήξεραν και το ξέρουν το πρόβλημα.

Διαβάστε ακόμη

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο