Ολημερίς έβαζαν τα κολωνάκια, το ...βράδυ ξηλωνόταν

Ολημερίς έβαζαν τα κολωνάκια, το ...βράδυ ξηλωνόταν

Ολημερίς έβαζαν τα κολωνάκια, το ...βράδυ ξηλωνόταν

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1950 ΦΟΡΕΣ

Σε μια από τις πιο επικίνδυνες διασταυρώσεις της Ρόδου, αυτήν της οδού Δενδρινού και Γρηγορίου του Ε’, όπου η τοπική κοινωνία έχει θρηνήσει θύματα, ο Δήμος της Ρόδου, με παρότρυνση της Τροχαίας και των τεχνικών υπηρεσιών, μέχρι να μπουν φανάρια, τοποθέτησε ειδικά κολωνάκια, απαγορεύοντας έτσι την στάθμευση, για να υπάρχει καλύτερη ορατότητα των οδηγών!

Το αποτέλεσμα ξέρετε ποιο ήταν; Καθημερινά τα κολωνάκια να ξηλώνονται και να καταστρέφονται με ό,τι κινδύνους συνεπάγεται κάτι τέτοιο.

Το ερώτημα που προκύπτει ένα και μοναδικό: Υπάρχουν αρχές, υπηρεσίες, κράτος και νόμοι σε αυτή την πόλη; Γιατί αν υπάρχουν, περιμένουμε σήμερα κιόλας να δούμε το τι ακριβώς πράττουν!

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls