Στο στάδιο του Κορακόνερου ο Παναγόπουλος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 227 ΦΟΡΕΣ
Ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ ξεναγήθηκε στις αθλητικές εγκαταστάσεις και συναντήθηκε με αθλητές και προπονητές
Καλά πήγαν όλα την περασμένη Παρασκευή με την έλευση στη Ρόδο του πρόεδρου του ΣΕΓΑΣ Κώστα Παναγόπουλου και των συνεργατών του για συζητήσεις με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο και τους αρμόδιους αντιδημάρχους, μιας και ο Φώτης Χατζηδιάκος βρίσκεται αυτές τις μέρες στην Ιταλία.
Δόθηκαν οι απαραίτητες διαβεβαιώσεις για τη στήριξη της τοπικής αυτοδιοίκησης στο θεσμό του RUN GREECE που θα γίνει στο νησί μας την 1η Οκτωβρίου και θα διεξάγεται τα επόμενα χρόνια την πρώτη Κυριακή του Οκτωβρίου με αγώνες 5 και 10χλμ.
Εκτός από τις επισκέψεις στην Περιφέρεια και το δημαρχείο, ο Κώστας Παναγόπουλος ξεναγήθηκε και στις εγκαταστάσεις του ΔΑΚ «Καλλιπάτειρα» ενώ είδε από κοντά πώς προπονούνται οι αθλητές και οι αθλήτριές μας στο δόμο για τις επιτυχίες.
Μαζί του ήταν το μέλος στο ΔΣ στον ΣΕΓΑΣ, Μιχάλης Παυλούς και ο πρόεδρος της ΕΑΣ Δωδεκανήσου Βασίλης Ζήκας, ενώ στο στάδιο συνάντηση είχε με την πρωταθλήτρια του Μαραθωνίου, Ράνια Ρεμπούλη, τον παραολυμπιονίκη, Μιχάλη Σεΐτη και την αθλήτρια των 100μ. μ’ εμπόδια και προπονήτρια, Μαρία Πιννή.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News