«Η καλύτερη Κατταβιά όλων των εποχών…»

 «Η καλύτερη Κατταβιά όλων των εποχών…»

«Η καλύτερη Κατταβιά όλων των εποχών…»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 269 ΦΟΡΕΣ

Ο τεχνικός των «κιτρινόμαυρων», Μανώλης Φραντζής, μίλησε στην «Ροδιακή» για τη φετινή πορεία με την άνοδο στην Α’ Κατηγορία

Η νίκη στο Κορακόνερο (3-0) με τη Χάλκη την περασμένη Κυριακή έδωσε στην Κατταβιά την άνοδο και μαθηματικά πια, μετά από δέκα χρόνια, στην Α’ Κατηγορία.

Η ομάδα του Μανώλη Φραντζή έχοντας ένα δυνατό ρόστερ, λειτούργησε με επαγγελματισμό, διαχειρίστηκε όπως έπρεπε τις… δύσκολες αγωνιστικές καταστάσεις κι έτσι τερμάτισε στην πρώτη θέση, αήττητη στον α’ όμιλο της Β’ Κατηγορίας, απομένοντας μόνο πια το σημερινό τελευταίο παιχνίδι στην Τήλο με την ομώνυμη ομάδα.

Ο τεχνικός των «κιτρινόμαυρων» έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της αθλητικής ζωής του στην ομάδα από τη Νότια Ρόδο και, όπως δηλώνει στη Ροδιακή, είναι χαρούμενος για τις σπάνιες αυτές στιγμές διακρίσεων.

Μάλιστα, θεωρεί πως το φετινό σύνολο είναι το καλύτερο όλων των εποχών για το σύλλογο, ενώ και η διοίκηση χάρις στο ότι ήταν άψογη ως προς τις υποχρεώσεις της, κατάφερε να κάνει ένα όνειρο πραγματικότητα.

Να σημειωθεί πως το φετινό πρωτάθλημα αφιερώνεται από την Κατταβιά στη μνήμη του Σταύρου Ηρακλείδη, που ως πρόεδρος συνέβαλε τα μέγιστα στην εξαιρετική πορεία της ομάδας τη δεκαετία του ’80.

Οι δηλώσεις του Μανώλη Φραντζή:
«Κατ’ αρχάς θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήριά μου στους ποδοσφαιριστές που τους εμπιστευτήκαμε και μας δικαίωσαν. Φέτος υπήρξε μια πολύ δυνατή αλυσίδα για να έρθει το απαιτούμενο αποτέλεσμα, χωρίς κανέναν αδύναμο κρίκο. Αυτό φάνηκε από τον επαγγελματισμό των ποδοσφαιριστών αλλά και τη συνέπεια της διοίκησης Μαυρομάτη, αφού, παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, ήταν άψογη στις υποχρεώσεις της.

Η αλήθεια είναι πως από την αρχή του πρωταθλήματος ήμασταν το φαβορί λόγω ρόστερ, καθαρά. Το αποδείξαμε όμως και μέσα στο γήπεδο με την καλύτερη επίθεση και άμυνα, όπως επίσης από το γεγονός ότι είμαστε αήττητοι, παίζοντας πολύ καλό ποδόσφαιρο με δύο μόνο παιχνίδια μέτριας απόδοσης. Έτσι, μ’ αυτή την πορεία κερδίσαμε την άνοδό μας στην Α’ Κατηγορία μετά από δέκα χρόνια και πήραμε τίτλο μετά από τριάντα…

Την περίοδο 1985-86 ήταν που εξασφαλίσαμε τη συμμετοχή μας στη Β’ Κατηγορία και την επομένη την άνοδο στην Α’ ως πρωταθλητές. Είμαι πραγματικά χαρούμενος γιατί τη δεκαετία του ’80 ήμουν ποδοσφαιριστής στην ομάδα αυτήν ενώ τώρα το έζησα και από τη θέση του προπονητή. Πάντως, μπορώ να πω ότι η φετινή ομάδα είναι η καλύτερη όλων των εποχών για την Κατταβιά.»

Διαβάστε ακόμη

Η Μαρία-Ευαγγελία Χατζηνικολάου του Έσπερου Κω στην προετοιμασία της Εθνικής μπάσκετ Παγκορασίδων

Ανακοινώθηκε η λύση συνεργασίας του Ηρακλή Λάρδου με τον Γιώργο Δημητριάδη

Εντυπωσιακός Μανώλης Καλλιστής, νικά τον Eyvazli στο ‘KOK Fight Night’ της Λεμεσού

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Από 5 έως 10 Ιουλίου θα γίνει φέτος ο ιστιοπλοϊκός αγώνας «Rodos Cup»

Ο Σπύρος Κασιμάτης πρώτη μεταγραφή του Αστέρα Παστίδας

Ios Futures: Ιστορικό ασημένιο μετάλλιο για Ντάλλα και Χατζηνικολάου

Ο Χρήστος Χωρίτης νέος προπονητής του Ορφέα