Την Κυριακή το γιορτάζει η Κατταβιά
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 295 ΦΟΡΕΣ
Την ερχόμενη Κυριακή θα γιορτάσουν τα μέλη της ποδοσφαιρικής οικογένειας της Κατταβιάς την κατάκτηση του τίτλου στον 1ο όμιλο της Β’ κατηγορίας και την επιστροφή της ομάδας στα «σαλόνια» του τοπικού.
Το ραντεβού κλείστηκε για τις 8 το βράδυ στο γνωστό εστιατόριο «Πολλωνιάτισσα» και στο περιθώριό του, στον προπονητή Μανώλη Φραντζή και στους ποδοσφαιριστές του θα απονεμηθούν το κύπελλο και τα μετάλλια του πρωταθλητή.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News