Παράδοση – Παραλαβή στον Παγκαρπαθιακό Σύλλογο Ρόδου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 571 ΦΟΡΕΣ
Τελετή παράδοσης – παραλαβής από το απερχόμενο στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Παγκαρπαθιακού Συλλόγου Ρόδου, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 6 Ιουνίου 2017 και ώρα 17.00 στο Καρπάθικο Σπίτι.
Στην ειδική συνεδρίαση, η τέως πρόεδρος του Παγκαρπαθιακού Συλλόγου Ρόδου Αγγέλικα Λάμπρου - Μηναϊδη, παρέδωσε στη νέα πρόεδρο Φανή Αναστασιάδη - Σισαμή, ενώ παρείχε λεπτομερή ενημέρωση σε ερωτήματα, τόσο της προέδρου, όσο και του συνόλου των παρισταμένων μελών του νέου Δ.Σ.
Η κα Αγγέλικα Λάμπρου Μηναϊδη, ευχήθηκε στην κα Φανή Αναστασιάδη και στο νέο Δ.Σ., καλή και εποικοδομητική θητεία, ενώ δήλωσε τη διάθεσή της για συνέχιση της συνεργασίας.
Η τέως Ταμίας του Συλλόγου Φωτεινή Στέργου, παρέδωσε στο νέο Ταμία Κώστα Παπακώστα και στον Αναπληρωτή Ταμία Γιώργο Ρουσσάκη.
Στην ειδική συνεδρίαση μετείχαν επίσης οι: Πόπη Διακαντώνη Α’ Αντιπρόεδρος, Στέιση Πολεμικού Β’ Αντιπρόεδρος, Ειρήνη Γεργατσούλλη Γενική Γραμματέας, Μανόλης Ματθαίος Ειδικός Γραμματέας, Άννα Σαρρή Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας και Φιφή Παναγιώτου Α’ Βοηθός Εφόρου.
Η νέα πρόεδρος του Παγκαρπαθιακού Συλλόγου Ρόδου Φανή Αναστασιάδη - Σισαμή, ευχαρίστησε την απερχόμενη πρόεδρο και το Δ.Σ., για την προσφορά τους στο Σύλλογο, ενώ ζήτησε να συνεχιστεί η ενωμένη πορεία της Καρπάθου, για το καλό όλων. Παράλληλα, δήλωσε τυχερή, για τα μέλη που απαρτίζουν το νέο Δ.Σ., που διαθέτουν - όπως είπε – ενθουσιασμό, υπευθυνότητα, όρεξη για δουλειά και προσφορά.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News