Νεαρή Ροδίτισσα στο νοσοκομείο επειδή στο ποτό της είχε… γυαλί

Νεαρή Ροδίτισσα στο νοσοκομείο επειδή στο ποτό της είχε… γυαλί

Νεαρή Ροδίτισσα στο νοσοκομείο επειδή στο ποτό της είχε… γυαλί

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 8448 ΦΟΡΕΣ

Τι δήλωσε ο πατέρας της στη «Ροδιακή»

Στη δικαιοσύνη θα προσφύγει μέσω του γνωστού δικηγόρου του νησιού μας κ. Δήμου Μουτάφη, μια Ροδίτισσα 21 μόλις ετών, η οποία πήγε να πιει ένα ποτό χθες το βράδυ με την παρέα της σε μπαρ της Παλιάς Πόλης και βρέθηκε στο νοσοκομείο.

Όπως δήλωσε μιλώντας στη «Ροδιακή» ο πατέρας της, η κόρη του μόλις δοκίμασε το ποτό που της έφεραν το στόμα της πλημμύρισε με αίμα!

Αμέσως η ίδια και η παρέα της ζήτησαν να μεταφερθεί στο νοσοκομείο όπως και έγινε, όπου οι γιατροί έκπληκτοι διαπίστωσαν ότι η αιμορραγία οφειλόταν σε κόψιμο που έγινε στην εσωτερική κοιλότητα του στόματος και πιθανόν στον οισοφάγο.

Αμέσως οι γιατροί προχώρησαν στην ενδεδειγμένη θεραπεία και σε όλες τις απαιτούμενες εξετάσεις.

Σήμερα το πρωί ο πατέρας της επικοινώνησε με τον δικηγόρο κ. Δήμο Μουτάφη και έδωσαν εντολή από κοινού με την κόρη του, να κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά σε πρώτη φάση διεκδικώντας την τιμωρία των υπευθύνων.

Η υπόθεση αναμένεται να ξεκαθαρίσει στα δικαστήρια.

Διαβάστε ακόμη

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Summer Camp 2026 του δήμου Ρόδου

Την Κυριακή το μνημόσυνο της Ευαγγελίας και του Αντώνη Διακοφώτη