Χώροι στάθμευσης έγιναν και τα… πεζοδρόμια στο Φαληράκι

Χώροι στάθμευσης έγιναν και τα… πεζοδρόμια στο Φαληράκι

Χώροι στάθμευσης έγιναν και τα… πεζοδρόμια στο Φαληράκι

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 691 ΦΟΡΕΣ

Μια ενδεικτική φωτογραφία για το τι συμβαίνει καθημερινά με τους χώρους στάθμευσης στο Φαληράκι, μας απέστειλε αναγνώστης της «Ροδιακής», όπου απεικονίζονται δύο οχήματα να έχουν καβαλήσει μέχρι και το πεζοδρόμιο, ενώ στο βάθος υπάρχουν ακόμη πολλά αυτοκίνητα παρκαρισμένα στην παράλληλη οδό.

Ασφαλώς και το ζήτημα με την έλλειψη χώρων στάθμευσης σε ολόκληρη σχεδόν τη Ρόδο είναι ιδιαίτερα σοβαρό, όμως ας μην ξεχνάμε κιόλας ότι τα πεζοδρόμια είναι για τους… πεζούς!

Ειδικά σε μια τόσο τουριστική περιοχή, τέτοιες εικόνες προκαλούν αλγεινή εντύπωση…

Μπ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου