Συνάντηση ΝΟΔΕ με το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου

Συνάντηση ΝΟΔΕ με το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου

Συνάντηση ΝΟΔΕ με το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 558 ΦΟΡΕΣ

Αντιπροσωπεία της ΝΟ.Δ.Ε Δωδεκανήσου της ΝΔ με επικεφαλής τον πρόεδρο της Παύλο Μπακίρη συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Εργατο-υπαλληλικού Κέντρου Ρόδου Σάββα Χατζησάββα και μέλη της διοίκησης του συνδικαλιστικού φορέα. Κατά την συνάντηση υπήρξε μια εποικοδομητική αλλά και ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων πάνω σε ζητήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους της περιοχής μας.

Ο πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε κ. Μπακίρης επεσήμανε προς τα στελέχη του Εργατο-υπαλληλικού Κέντρου Ρόδου ότι «υπάρχει πεδίο συνεννόησης και συμπόρευσης σε αρκετά από τα θέματα αιχμής για τους εργαζόμενους της περιοχής μας και οι όποιες διαφορετικές προσεγγίσεις δεν εμποδίζουν την από κοινού προώθηση θεμάτων στα οποία συμφωνούν ΝΟ.Δ.Ε και Εργατο-υπαλληλικού Κέντρο προς όφελος των εργαζομένων και της τοπικής οικονομίας».

ΟΙ καθυστερήσεις στην καταβολή του επιδόματος ανεργίας σε πολλούς εργαζόμενους της Ρόδου λόγω ολιγωρίας του ΟΑΕΔ, η αδήλωτη εργασία που εξακολουθεί να « ευδοκιμεί», τα εργατικά ατυχήματα και οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ήταν ανάμεσα στα θέματα που συζήτησαν οι δύο αντιπροσωπείες. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην έλλειψη σχεδιασμού από τον ΕΦΚΑ για την απόκτηση επιτέλους ενός σύγχρονου ιδιόκτητου κτιρίου στη Ρόδο με αποτέλεσμα να κατασπαταλώνται τα χρήματα των εργαζομένων σε ενοικιάσεις κτιρίων την ώρα που οι συντάξεις καταβαραθρώνονται από τους σημερινούς κυβερνώντες . Στο ζήτημα αυτό υπήρξε αυτοκριτική από την πλευρά της ΝΟ.Δ.Ε για τα χρόνια που κυβέρνησε η Νέα Δημοκρατία που παρά τις προσπάθειες δεν δόθηκε λύση στο καυτό θέμα της στέγασης του ΙΚΑ.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε το γεγονός ότι δεν δόθηκε λύση, δεν δικαιολογεί τη σημερινή κυβέρνηση και την διοίκηση του ΕΦΚΑ να καταφεύγει στις εύκολες λύσεις και να σπαταλά πάνω από 2.2 εκ ευρώ τα επόμενα εννιά χρόνια σε ενοίκια ενώ θα έπρεπε να δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα της στέγασης.

ΟΙ δύο αντιπροσωπείες συμφώνησαν να προωθήσουν και να αναδείξουν τα παραπάνω προβλήματα προκειμένου να βρεθούν λύσεις που θα βοηθήσουν την ανάπτυξη και θα στηρίξουν τους εργαζόμενους.

Η ΝΟ.Δ.Ε της ΝΔ το επόμενο διάστημα θα έχει συναντήσεις με σωματεία του Εργατο-υπαλληλικού Κέντρου Ρόδου ενώ θα κρατήσει ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας και με την διοίκηση του Εργατο-υπαλληλικού Κέντρου με στόχο τη συνεργασία για την επίλυση προβλημάτων που απασχολούν τους εργαζόμενους.

Διαβάστε ακόμη

Κ. Χατζηδάκης: Η Νέα Δημοκρατία συνδυάζει το αίτημα της σταθερότητας με την εθνική ανανέωση

Κυρ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές

Ράπισμα του Βασίλη Α. Υψηλάντη κατά των μεθοδεύσεων της Τουρκίας για τη «Γαλάζια Πατρίδα» και την Κύπρο στο Συμβούλιο της Ευρώπης

Μ. Κόνσολας: «Χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την ανανέωση του στόλου της ακτοπλοΐας και τη μείωση του λειτουργικού κόστος των πλοίων για να υπάρχουν προσιτές τιμές στα εισιτήρια»

Ανάσα για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη: Αναδρομική ελάφρυνση και καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου με νομοθετική ρύθμιση

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων