Κάθε χρόνο και χειρότερη η κατάσταση με την παράνομη στάθμευση στην Παλιά Πόλη της Ρόδου

Κάθε χρόνο και χειρότερη η κατάσταση με την παράνομη στάθμευση στην Παλιά Πόλη της Ρόδου

Κάθε χρόνο και χειρότερη η κατάσταση με την παράνομη στάθμευση στην Παλιά Πόλη της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 939 ΦΟΡΕΣ

Κάθε χρόνο ίδια και χειρότερη είναι η κατάσταση με την παράνομη στάθμευση στην Παλιά Πόλη.

Χειμώνα- καλοκαίρι, η κεντρική οδός της, η Σωκράτους και όχι μόνο, γεμίζει απο αυτοκίνητα, οι ιδιοκτήτες των οποίων αποφάσισαν να παρκάρουν όπου βρουν και να βγουν να διασκεδάσουν!

Η δική μας άποψη είναι ξεκάθαρη εδώ και πολλά χρόνια: είτε είναι χειμώνας είτε καλοκαίρι, είναι κάτι περισσότερο απο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να εισέρχονται αυτοκίνητα σε ένα Μνημείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς όπως η Παλιά Πόλη μας.

Είναι θέμα σεβασμού πάνω απ’ όλα. Μήπως να αρχίσουν να πέφτουν... πρόστιμα για να αντιληφθούν και οι ασυνείδητοι τι ζημιά κάνουν στο Μνημείο μας;

Λ. Τ.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου