Πανιώνιος Λέρου: Ενθουσιασμός για το F4 παμπαίδων

Πανιώνιος Λέρου: Ενθουσιασμός για το F4 παμπαίδων

Πανιώνιος Λέρου: Ενθουσιασμός για το F4 παμπαίδων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 239 ΦΟΡΕΣ

Ο φιναλίστ του φάιναλ φορ παμπαίδων, Πανιώνιος Λέρου, απέστειλε τα συγχαρητήριά του στη νικήτρια Γαλάζια Ακαδημία αλλά και στην οικοδέσποινα Ακαδημία Καλύμνου, εκφράζοντας παράλληλα τις θετικότατες εντυπώσεις του από τους αγώνες:

«Ο Πανιώνιος Λέρου συγχαίρει τη Γαλάζια Ακαδημία για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην κατηγορία των παμπαίδων καθώς και τη διοίκηση της Ακαδημίας Καλύμνου για την άψογη διοργάνωση του Final four.

Τα παιχνίδια που έγιναν το διήμερο 26 και 27 Μαΐου, με πρωταγωνιστές τους μικρούς μας αθλητές, καθήλωσαν τους θεατές προσφέροντας πλούσιο θέαμα. Η δουλειά των αθλητών, των προπονητών αλλά και των ανθρώπων που πλαισιώνουν τα σωματεία, φάνηκε γι’ ακόμα μια φορά στο γήπεδο.

Είμαστε, πλέον, σίγουροι ότι το δωδεκανησιακό μπάσκετ συμβάλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη του αθλήματος και ότι στο μέλλον θα δούμε κι άλλα παιδιά από τα μικρά νησιά να συμμετέχουν στις εθνικές κατηγορίες.

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection