Η Τήλος θέλει τους πρόσφυγες και η Ύπατη Αρμοστεία τους διώχνει

Η Τήλος θέλει τους πρόσφυγες  και η Ύπατη Αρμοστεία τους διώχνει

Η Τήλος θέλει τους πρόσφυγες και η Ύπατη Αρμοστεία τους διώχνει

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 840 ΦΟΡΕΣ

Το νησί που δέχθηκε συγχαρητήρια από όλον τον κόσμο για τον τρόπο που προσέγγισε το μεταναστευτικό βλέπει τους πρόσφυγες να αποχωρούν ενώ "τρέχει" πρόγραμμα πλήρους ένταξής τους. Χωρίς ενημέρωση η κυβέρνηση.

Αν και ο τρόπος με τον οποίο η Τήλος αντιμετώπισε το προσφυγικό ζήτημα και το μεγάλο θέμα των ροών εκθειάστηκε σχεδόν σε όλο τον κόσμο, η πολιτική βούληση για να συνεχιστεί στο ίδιο αλλά και πιο αποδοτικό τέμπο αυτή η αντιμετώπιση φαίνεται ότι απουσιάζει.
Το νησί, όπως έχει δηλώσει πολλές φορές η δήμαρχος Μαρία Καμμά, όχι μόνο δεν αποστρέφεται τους πρόσφυγες αλλά τους θέλει. Επιθυμεί να τους εντάξει ισότιμα με τους ντόπιους στην οικονομική ζωή της Τήλου και να δώσει δουλειές μέσω KOINΣΕΠ.

Αντ' αυτού όμως, η Υπατη Αρμοστεία και η MKO που "ελέγχει" τη δομή του νησιού, αποψιλώνουν την Τήλο από πρόσφυγες. Τις επόμενες ημέρες δύο ακόμα οικογένειες θα μετακινηθούν προς άγνωστη κατεύθυνση και με την πραγματική θέλησή τους να αποτελεί ερωτηματικό. Απομένουν μόλις δύο οικογένειες.

"Μας προβληματίζει πολύ το γεγονός ότι πιθανώς το κέντρο μας θα κλείσει τη στιγμή που η Τήλος ήταν ένα ένα παράδειγμα προς μίμηση. Θέλουν ουσιαστικά να το εξαφανίσουν. Αναρωτιέμαι πραγματικά ποιες είναι οι προθέσεις όσων εμπλέκονται και πώς θέλουν πραγματικά να βοηθήσουν" δήλωσε στο news247 η δήμαρχος Τήλου.

Το χειρότερο; Το Υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής δεν έχει την παραμικρή ιδέα για τις μετακινήσεις. Οι πληροφορίες, αξιόπιστες και τσεκαρισμένες, αναφέρουν ότι ο Υπουργός Δημήτρης Βίτσας έμαθε από... σπόντα, και ευρισκόμενος στις Βρυξέλλες, το γεγονός της μετακίνησης των προσφύγων από την Τήλο που φέρεται να αποφάσισε η Υπατη Αρμοστεία.

Κοντολογίς, φαίνεται ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να ελέγξει την κατάσταση. Και όλα αυτά ενώ είχε πλήρως συμφωνήσει με το Δήμο της Τήλου για την ίδρυση της ΚΟΙΝΣΕΠ (παραγωγής εγχώριου τύπου τυριού) για την οποία μάλιστα ο Δήμος έχει αρχίσει ήδη την επένδυση αγοράζοντας 30 ζώα.

Εκτός αυτού, ο Δήμος Τήλου έχει συγκεντρώσει χρήματα από δωρεές από το εξωτερικό για το σκοπό αυτό ο οποίος πλέον μένει μετέωρος. Πώς θα λειτουργήσει άραγε η ΚΟΙΝΣΕΠ χωρίς εργατικά χέρια;
Δεν είναι φυσικά το μοναδικό ερώτημα που προκύπτει. Ωστόσο, είναι το πιο επείγον. Το νησί που θέλει και χρειάζεται τους πρόσφυγες τους χάνει, άλλες δομές σε άλλα σημεία της Ελλάδας που αποδεδειγμένα έχουν φτάσει στα όριά τους, δέχονται ακόμα περισσότερους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις συνθήκες.

Διαβάστε ακόμη

Το Ε.Κ.Ρ. για την απεργία της Π.Ο.Ε.Ε.Τ

Νέα στρατηγική επένδυση της Premia στον ξενοδοχειακό κλάδο

Γ. Χατζημάρκος προς Χρ. Καραγιάννη: «Αντί να καταδικάσετε τη συκοφαντία, επιλέξατε να αμφισβητήσετε τη Δικαιοσύνη»

Ρόδος: Κλειστή η οδός Κωνσταντίνου Τσάτσου στις 24 και 25 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης

Γ. Νικητιάδης: «Ανεξίτηλη η σφραγίδα του Ανδρέα Παπανδρέου στη σύγχρονη Ελλάδα»

Αυξήθηκε το ποσοστό διεκπεραίωσης των αιτημάτων πολιτών από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου δήμου Ρόδου παρά τη σημαντική υποστελέχωση

Χρήστος Ευστρατίου: Αναβαθμίζεται ο επαρχιακός δρόμος Γενναδίου – Απολακκιάς

Ποσό 1,2 εκατ. ευρώ από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την αποκατάσταση του κωδωνοστασίου στον Ευαγγελισμό