«Έχασε τη μάχη» ο 59χρονος εργαζόμενος της ΔΕΥΑΚ, μετά το εργατικό ατύχημα του Ιουλίου

«Έχασε τη μάχη» ο 59χρονος εργαζόμενος της ΔΕΥΑΚ, μετά το εργατικό ατύχημα του Ιουλίου

«Έχασε τη μάχη» ο 59χρονος εργαζόμενος της ΔΕΥΑΚ, μετά το εργατικό ατύχημα του Ιουλίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2642 ΦΟΡΕΣ

Έχασε τελικά την μάχη με τον θάνατο ο Στέλιος Χαλκίτης, ο συμβασιούχος εργαζόμενος της ΔΕΥΑΚ, που εδώ και έξι περίπου μήνες αγωνίζονταν για να κρατηθεί στη ζωή, αφού χτυπήθηκε από ρεύμα, κατά την ώρα της εργασίας του.


Στις 9 Ιουλίου στην Κάλυμνο συνέβη ένα τραγικό εργατικό ατύχημα, κατά το οποίο ο εκλιπών πλέον, συμπατριώτης μας Στέλιος Χαλκίτης, 59 ετών, υπέστη ηλεκτροπληξία και διεκομίσθη άμεσα στο Νοσοκομείο Καλύμνου. Η κατάστασή του τότε είχε κριθεί κρίσιμη και έγινε διακομιδή σε Νοσοκομείο της Κρήτης, όπου νοσηλευόταν από τότε σε κρίσιμη κατάσταση. Αν και οι ελπίδες για ανάνηψη του άτυχου εργαζόμενου ήταν ελάχιστες, από τότε και για διάστημα σχεδόν έξι μηνών, έδινε την μάχη με τον θάνατο, που τελικά ήταν άνιση, με αποτέλεσμα να καταλήξει χθες το πρωί.

Δίπλα στον άτυχο Στέλιο, ήταν συνεχώς η οικογένειά του, που όλους αυτούς τους μήνες πάλευε κάτω από αντίξοες συνθήκες, για να είναι κοντά στον άνθρωπό τους. Το τελευταίο διάστημα, είχε μεταφερθεί στην Κάλυμνο, όπου νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο του νησιού, συνεχίζοντας την απέλπιδα προσπάθεια στον τόπο του, στους δικούς του ανθρώπους.

Ένα τραγικό εργατικό ατύχημα, το οποίο συνέβη κατά την διάρκεια εργασιών συνεργείων της ΔΕΥΑΚ, που πραγματοποιούσαν εργασίες αποκατάστασης σε φρεάτιο του ΔΛΤ στην παραλιακή ζώνη του νησιού. Ο συμβασιούχος υπάλληλος, παραπάτησε καθώς έκοβε ξύλα με ηλεκτρικό πριόνι και έπεσε μέσα στο φρεάτιο με θαλασσινό νερό, με αποτέλεσμα να υποστεί ηλεκτροπληξία από μπαλαντέζα που έδινε ρεύμα. Κατά την διακομιδή του στο Νοσοκομείο δεν είχε τις αισθήσεις του, που τελικά δεν ανέκτησε μέχρι το τραγικό τέλος.

Τα συλλυπητήρια και η ευχή μας προς την οικογένειά του, να είναι καλά και τον θυμούνται, όπως θα τον θυμάται η Κάλυμνος και ειδικά το Χωριό. Ήταν ένας άνθρωπος του μόχθου, αφού από παιδί αγωνίζονταν στην οικοδομή, μέχρι και τη στιγμή, που πάνω στον αγώνα για την αξιοπρεπή επιβίωση της οικογένειάς του, έπεσε στον αγώνα του μεροκάματου. Η κηδεία του Στέλιου Χαλκίτη, θα γίνει την Τετάρτη.


Πηγή: https://palmostiskalymnou.blogspot.com

Διαβάστε ακόμη

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Aνάπλαση τεσσάρων περιοχών στην Κάλυμνο | Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2021-2027»Φωτό: Δήμος Καλύμνου

Καλλιόπη Κουτούζη, αντιδήμαρχος Καλύμνου: Αισιοδοξία για το καλοκαίρι και «απολογισμός τον Νοέμβρη»

Την Κάλυμνο θα επισκεφτεί ο Καλυμνιακής καταγωγής βουλευτής των ΗΠΑ Γκας Μπιλιράκης

Αντώνης Γιαννικουρής, γεν. γραμματέας ΤΕΕ:…«Η παραχώρηση του “Στρατώνα Καραμπινιέρων” στην Κάλυμνο, είναι μια ιστορική στιγμή για το ΤΕΕ και τα Δωδεκάνησα»

Μεγάλη παρέμβαση στην καρδιά της Πόθιας – Χρηματοδότηση άνω του 1 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση ιστορικών περιοχών

Εγκρίθηκε το έργο αντικατάστασης αμιαντοτσιμεντοσωλήνων στο δίκτυο ύδρευσης της Καλύμνου

Τραγικό θάνατο βρήκε 57χρονος στην Κάλυμνο από έκρηξη δυναμίτιδας σε γάμο