Φοβόμασταν ότι θα μέναμε χωρίς ρεύμα στη Ρόδο και κάναμε δεύτερο εργοστάσιο της ΔΕΗ! Τι το θέλαμε;

Φοβόμασταν ότι θα μέναμε χωρίς ρεύμα στη Ρόδο και κάναμε δεύτερο εργοστάσιο της ΔΕΗ! Τι το θέλαμε;

Φοβόμασταν ότι θα μέναμε χωρίς ρεύμα στη Ρόδο και κάναμε δεύτερο εργοστάσιο της ΔΕΗ! Τι το θέλαμε;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 749 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

• Φοβόμασταν ότι θα μέναμε χωρίς ρεύμα και κάναμε δεύτερο εργοστάσιο της ΔΕΗ. Κι από τότε που έγινε είχαμε τρία μπλακ άουτ και μέρα παρά μέρα διακοπές του ρεύματος και πτώση τάσεως! Τι το θέλαμε;

• Για να μην φορτώνουμε τα πάντα στους πολιτικούς μας, θα πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι εμείς οι πολίτες έχουμε μεγαλύτερη ευθύνη από αυτούς. Μόνοι τους δεν φυτρώνουν πουθενά! Οπότε ας προσέχαμε ή ας προσέξουμε την επόμενη φορά..!

• Όλο για καλές χρονιές στον τουρισμό και την τουριστική σεζόν ακούμε, αλλά δεν το βλέπουμε κιόλας. Ως γνωστόν, οι αριθμοί και τα στατιστικά δεν ανταποκρίνονται πλήρως στην πραγματική οικονομία του τόπου μας. Και σ’ αυτό είναι που πρέπει όλοι μας να εστιάσουμε.

• Καλά έκαναν και έστειλαν την επιστολή στην Άνγκελα Μέρκελ οι πέντε δήμαρχοι του Αιγαίου. Το μεγάλο κουμάντο είναι, οπότε γιατί να χρησιμοποιούν μεσάζοντες;

Ο (πολύ) κακός

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου